Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: om-sajten
Läst 4561 ggr
wooster
0

Hur lång är vår earth hour?

Jag kommer inte in på kif-sidan på vanligt sätt sedan igår kväll, kommer bara till den iofs behjärtansvärda earth hour-reklamen. Om jag trixar mig in bakvägen genom något annat ifokusforum så funkar det. Är det något jag har missat? *hjääälp*

Zepp
0

Töm cachen!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

wooster
0

Jag har alltså missat något; vad är cashen?!

Zepp
0

Töm Cacheminnet

Töm cache-minnet
Om inget händer sedan du klickat på Logga in-knappen eller om du får ett meddelande som säger att sidan inte kan visas kan det hjälpa om du tömmer webbläsarens så kallade cache-minne. Cache-minnet är en plats på hårddisken där webbläsaren lagrar kopior på sidor, bilder och ljud från webbplatserna du besökt. Att tömma cache-minnet är viktigt eftersom det kan innehålla gamla och kanske inaktuella sidor. När cache-minnet tömts kommer din webbläsare att leta efter nya, uppdaterade sidor.

För att tömma cacheminnet gör du på olika sätt beroende på vilken webbläsare du använder. Här är beskrivning för de vanligaste.

Internet Explorer 7.x eller senare
1. Välj menyn "Verktyg"
2. Välj "Internetalternativ"
3. Välj fliken "Allmänt"
4. Vid rubriken "Webbhistorik" klicka på "Ta bort"

5. Vid rubriken "Temporära Internetfiler" klicka på "Tabort filer"

6. Klicka på "Stäng"

7. Klicka på "OK"
8. Starta om Internet Explorer

http://www.amf.se/templates/Page.aspx?id=4593

wooster
0

Aha! Glad

Tack för hjälpen! Jag ska försöka mig på det..

Aniara4
0

Tyckte också Earth hour-bilden hängde kvar lite väl länge igår, men nog kom jag in före 22 i alla fall!

wooster
0

Den dagen är inte bortkastad när man lär sig något nytt, som min kompis brukar säga. Tack Zepp! Glad

Pasi
0

#3 Finns det fortfarande folk som använder Internet Explorer - står ut med alla felaktigheter och konstigheter?FörvånadFlört

Zepp
0

Använder både XP och IE.. och de fungerar oklanderligt.. tror mest på "errorr 50", dvs felet sitter oftast cirka 50 cm från skärmen!!

wooster
0

Jag har inte IE, men här regerar "error 50", förmodligen oavsett vilken webbläsare jag använder Obestämd

Bibban
0

Attan! Jag missade earth hour.

wooster
0

#10: Quelle erreur! Flört Du kanske kan ha en egen lite försenad?

maxiq
0

Jag hade min Earth Hour i natt mellan kl. 2 och 3. Bättre sent än aldrig!

Glad

Zepp
0

Missade den jag oxå.. som straff för denna förseelse mot mänskligheten kommer jag att 8faldiga min egen i natt!!

Här kommer inte en lampa lysa på hela natten!!

maxiq
0

Jag lovar att slockna snart jag också…

byggarn30
0

# 10 - ingen fara, kolla in:

http://www.youtube.com/v/1fl9fESYVFY&hl=sv_SE&fs=1&

Det vi tror är mycket jobbigt är egentligen ganska laid back!!