Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 2961 ggr
Iza_the_cat
0

lymfrensing???

Läste här någonstans om lymfrensing

Hur många dagar ska man dricka avkoket??

Märker redan skillnad efter en dag

EvaN
0

Vad är lymfrensning ? "undrar"

Hälsningar E Glad

Amiechan
0

Här är den långa tråden om lymfareningsdryck :)

JennyD
0

Har också funderat på om man MÅSTE hålla på i tre veckor? Kan en kortare kur på några dagar fungera positivt ändå? Hur märker man när effekten är maximal?

Margareta
0

Vi fick det här receptet av en medlem som var aktiv här i somras, just nu har vi ingen vad jag vet EXPERT på just det här området, men rådet får väl bli det vanliga…. TESTA!

Numer pensionär i Nynäshamn

Iza_the_cat
0

Liten fråga  är det fler än jag som fått blåsor i munnen när dom drukit detta?

Eller blir väldigt rosiga om kinderna?

Pasi
0

Iza_the_cat - Du ska inte dricka den kokande (värmen genererar lätt brännblåsor då)!!!
Funkar säkert lika bra som svalkande dryck….Flört

Iza_the_cat
0

Pasi Driker mitt hopkok efter det varit i kylenOskyldig

susanne.s
0

Jag har lymfrenat mig i 15 dagar sedan tyckte jag att det räckte. Jag kände också lite värme i ansikte men även på andra ställen på kroppen vissa dagar andra dagar frös jag. Jag tror att det sätter i gång blodcirkulationen så att man kan bli lite "konstig". Jag kände mig piggare efter kuren så jag tror att det funkar. Jag märkte redan efter någon dag att ringarna satt lösare än på länge.

JennyD
0

Nu spånar jag bara, men om vi förutsätter att brygden aktiverar lymfsystemet, så skulle väl blåsor i munnen kunna vara orsakade av något virus som legat latent, och nu blossar upp?

Pasi
0

JennyD….Nja, jag tror ju förstås inte att några nejlikor räcker för att ta bort gifter ur lymfsystemet, men vad vet jag!?Fundersam
Att virusarna blommar ut tyder väl mer på att du har försvagat immunförsvar för tillfället.