jag ville bara säga....
…att jag håller min nya normalvikt med LCHF. Det har jag aldrig lyckats med under alla 1000-tals dagar jag försök gå ner i vikt eller hålla normalvikt på andra dieter.
Jag är frälst! Hoppas ni också blir det ;-)
Får man fråga hur mycket du har gått ner, vad du väger och hur länge du har hållt vikten? Hur mycket kolhydrater äter du på dag nu när du har nått din normalvikt?
Wow, vilken resa du har gjort! Starkt tjejen
. Jag kan rekommendera alla att gå in och läsa Road-Kills presentation!
Tack för att du kickade en massa inspiration i min riktning!
Härligt!!!!!
Själv har jag 4 kg kvar till normalvikt sen kommer jag att införa 1 frukt om dagen…. längtar!
WOW! Road kill, jag måste ge dig en applåd, klapp på axeln och en bamsekram! Gud vad starkt gjort av dig!
Jag har gått hos en hälso/livscoach och det är den absolut bästa investeringen jag har gjort i mig själv! Allt handlar inte bara om utseendet. Egentligen är det absolut bäst att börja innifrån. Jobba med tankar och kännslor, precis som du har gjort.
Bra gjort och otroligt kul att du delar med dig av din historia till oss andra. Det inspirerar!
Tack alla!
Min tanke var just att skicka inspiration till alla vacklande.
Hoppas alla får en trevlig helg! :-)
Wow, säger jag med! Vilken… Grej! Otroligt inspirerande att läsa din presentation. !!! (förstärkningsutropstecken)
Tack för det :)
Allt gott och trevlig helg på dig med!

Din presentation är fantastisk läsning. Tack för att du delar med dig!
Tack för härlig läsning Road-Kill
Numer pensionär i Nynäshamn
Tack för Eran uppskattning, och jag hoppas den ger motivation till den som behöver:-)