Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 3638 ggr
KatNyb
0

Halv åtta hos mig

TV4-programmet "Halv åtta hos mig" söker nya deltagare. Vore det inte på sin plats med lite LCHF-middagar? Antingen fyra LCHF-are eller åtminstone någon. Vad säger Airam, till exempel? Hon skulle säkert kunna bjuda på en riktigt läcker trerätters.

Andina
0

Ja, det vore väl kul!

Kanske kan du kontakta henne genom hennes webbsida airamsmat.webblogg.se (klickar du på bilden under "om" så får du fram hennes kontaktuppgifter).

Synd att jag själv har tummen mitt i hand när det gäller matlagning… ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Tisdag
0

Jag har också tänkt tanken, det underlättar nog om det är någon som inte är så känslig och kan äta "vanlig" mat hos de andra tävlanden.

Och någon som är duktig på att laga mat… Hela lchf världens rykte vilar nu på denna person… Glad

Länk till att söka till programmet.

kolgrillat
0

Jag har väntat på det! Det borde finnas massor av duktiga vardagskockar inom LCHF :-)

Airam1
0

Flört

Andina
0

Ja, men hej Airam! Vad tycker du själv? Vi hejar på - om du hakar på! :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

KatNyb
0

Det som är spännande är att de övriga kockarna måste anpassa sig, precis som de gör om någon är laktosintolerant eller allergisk. Jag tror inte Airam är helt ointresserad…Tyst