LCHF Magasinet
Jag har anmält mig som prenumerant på det spännande nya magasinet!
Undrar bara OM (mot all förmodan) ni inte lyckas med att ge ut de fyra planerade nr, hur gör ni då med medlemsavgiften? Kommer den betalas tillbaka? Inga stora summar, jag vet, undrar bara.
Vilka månader är det tänkt att tidningen ska komma?
Ser hur som helst fram emot det första numret!
//Fat makes Me fit//

Vi ger ut fyra nummer i år, tro inget annat. Och eftersom prenumeranterna fortsätter att strömma till så lär vi ge ut minst fyra nummer även 2011. Så här ser den preliminära utgivningsplanen ut:
Nr 1: Mars Vecka 11
Nr 2: Juni Vecka 22
Nr 3: September Vecka 35
Nr 4: November Vecka 48
/SSS

Här har ni en prenumerant till som verkligen med spänning ser fram emot det första numret 

Jag har varit hos Bosse Zackrisson idag och vi har gjort de sista finjusteringarna av nummer ett. Jag tycker att det blir en trevlig tidning, på lagom nivå för alla nytillkomna LCHF-ätare, men med en hel del matnyttigt för de mer erfarna också. Det mesta är ganska snällt, men en och annan giftighet har smugit sig in här och var.
Tyvärr vågade ingen av våra kosteminenser möta mig i en intervjusituation, det kändes väl obehagligt att träffa enamatör som kan tio gånger så mycket som de själva. Men vi ska belysa deras verksamhet på annat sätt, med start i nästa nummer.
Den som väntar på något gott…
Sten Sture
Jag prickar av betalningar för glatta livet så att så många som möjligt skall vara med i den exklusiva fil som går till tryckeriet och ser till att tidningen kommer direkt hem i brevlådan.
Numer pensionär i Nynäshamn
Väntar på min tidning, som ska läggas ut på jobbet sen när jag läst klart.
Kul ni måste ha med att få jobba med det som ni verkligen brinner för! Man kan ju verkligen säga att LCHF förändrat livet!
Hejaheja
//Fat makes Me fit//
#6 Det är jätteroligt!
*puh* har precis skickat av min betalning…är inte gammal så direkt men glömsk som få… 
Ååååå nu är det bara en vecka kvar tills man kan sitta och blädra i det första LCHF Magasinet. Skall bli så spänande.
Tack på förhand
Adressfilen till tidningen har nyss gått iväg till tryckeriet - så nu är det bara att vänta.
Vad kostar tidningen? Betalar man per år?
*längtar*
200 kr/år för fyra nummer.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

mejeri: man betalar 200 kr pe/årr

Nu är tidningen tryckt och Maggan har skickat adressfil med drygt 3000 adresser till tryckeriet. Om inget tekniskt krångel uppstår blir det leverans som planerat nästa vecka.
/SSS
Väntar med spänning. Undrar vem som står för giftighetrna???

längtar tills den dimper ner i brevlådan nästa vecka