Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-billiga-ingredienser
Läst 11265 ggr
fenixthebasketcase
3

LCHF - färdigrätter!

Jag är säkert väldigt sent ute, men om det är fler som är lika sena som jag så är det här ett bra tips.

Hittade färdigrätter i kylen på Coop a la LCHF. Falukorv med sparris och blomkålsstuvning. Tyvärr kunde jag inte äta det pga mjölken. Men min sambo slukade en innan idag. 5 spänn kostade den och innehöll (vad jag kan komma ihåg) falukorv, mjölk,sparris, grädde, smör, blomkål och ja… det var väl typ det.

Finns på Jägersro - Coop forum om någon vill fynda.

sofiecoe
0

Undrar om dom har dom på coop forum vid stadion också? Är det deras eget märke?

sylfida
0

lchf-rätterna finns även på ICA Maxi. Iaf här i Västerås. Jag har testat Hjortskavspanna och Falukorv. Vill minnas att märket heter Sunda Smaker och det står LCHF på förpackningarna. Tror de kostade 52 kr/förp.

Riktigt goda, jag köpte mest för jag läst om dem på www.lchf.se och var nyfiken. Lagar annars all mat själv.

fenixthebasketcase
1

Sunda smaker! Just det ja.

Vildasmaker.se tror jag hemsidan var. Dom har coop forum vid stadion, sist jag kollade iaf..

På coop kostade dom 5 kr iaf. :) Men det var nog bara tillfälligt.

fenixthebasketcase
0

http://www.vildasmaker.com/?id=126&menu_item=126 Här finns dom!

Yay! Första gången jag lyckades länka!

Andina
0

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

sylfida
0

#4 Måste göra dig besviken, länken funkar inte….

Aniara4
0

De diskuteras redan i den här tråden. Själv blev jag lite besviken när jag såg att de innehåller runt 15g kh per portion, och att nästan alla innehåller morötter som jag är tokallergisk mot och som väl inte heller är särskilt LCHF.

fenixthebasketcase
0

Damn it! Men ja, annars är det bara www.vildasmaker.com ^^