Jag har tappat tråden
Om man inte skrivit på länge i en tråd, försvinner den då efter en viss tid? Jag har tappat en tråd

Titta till vänster under "mina inlägg".
-Edit- Eller sök efter inlägget. Det verkar som två månader tillbaka är gränsen för hur länge de finns kvar. Om du inte har bokmärkt.
Jag vet, men den är borta därifrån av någon anledning
Det är nåt skumt med det där nu - jag ser inte trådar markerade, trots att jag var med i dem en gång i tiden -
Sökfunktionen svajar också - åtminstone ikväll. Gick inte att hitta trådar när jag sökte, fast de är aktuella senaste veckan.

Och när jag klickar på "första olästa" så kommer alltid bara det allra sista inlägget i tråden upp, oavsett hur många som är olästa (!)
Så har det varit i kanske en vecka eller mer nu 
ok, då verkar det vara fler än jag som har problem, jag tänkte om min tråd var borttagen, men det kanske går till sig
Jag vet inte om de trixat med nya servrar eller nå't för något äldre trådar finns inte om man "backar" en bit - "tidigare inlägg" (det tar kanske stopp vid 2 månader eller nå't, har inte kollat hur långt/"kort" tillbax jag kommer).
Däremot om man minns trådrubriken (eller innehåll i övrigt för den delen) så går det oftast bra att hitta tråden om man söker på google. Skriv ordet/rubriken du söker och site:kolhydrater.ifokus.se direkt efter
Exempel: "Jag har tappat tråden" site:kolhydrater.ifokus.se
För trådarna finns kvar - men kanske på nå'n annan server än dessa senare trådar… eller nå't så'nt…
Jag har hamnat på det sista inlägget i trådarna (när man klickar på senast lästa) länge, månader säkert.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Googlesökning funkade inte för mig..
Hittade däremot tråden jag sökte, högt upp i min egen historik (under INLÄGG på min personliga sajt). Bara några få dagar sen den var aktiv senast, men ändå funkade inte sökningen.
Samma här, när det gäller knappen "senast lästa".
Inga trådar tas bort alls normalt - det finns ingen sån tidsbegränsning.
Numer pensionär i Nynäshamn
Och alla mina bokmärken är borta.
Det är lite surt eftersom det är recept jag sparat.
aswedishsmorgasbord.com
Support är medvetna om att vi ofta hamnar på senast gjorda inlägg istället för första olästa inlägget - och jobbar uppenbarligen på det.
Däremot hittade jag inget på Support om gamla försvunna inägg eller bokmärken - så kanske ska ni, Annainorrland och Aussiemia, lägga in era frågor där?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing