Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 3368 ggr
mammanOpappan
0

Min blogg

Hej alla!

Igår körde jag igång med LCHF och än så länge så känns det väldigt bra… Jag har en jätteövervikt som jag går och bär på och nu ska den bort!

Här har ni min blogg

Jag testade GI-metoden för drygt 2 år sedan och resultatet av det var att jag blev gravid, tyvärr med missfall som följd istället för bebis vilket gjorde att jag helt tappade ork och lust för att tänka på kosten. Nu har det gått 2 år(igår) sen mitt missfall och nu ska jag ta tag i mig själv och min hälsa, skulle viktnedgången resultera i ett plus så ser jag det som en underbar bonus… Glad

Mamma C

majala
0

Kommenterade precis, vet inte om kommentaren registrerades för min dator lever sitt eget liv. Men vad kul med en ny blogg jag vill följa! Alltid peppande och lärorikt att läsa hur det går för andra. :-)

MVH Maja

Roarkish
0

Min gissning är att kilona kommer att rasa av dig när du äter LCHF. Det verkar som om ju mer övervikt man har, desto mer vikt går man ner.

Lycka till.

mammanOpappan
0

Nu har jag hållit på i en vecka och allt känns toppen! Hade tänkt väga mig i morse men kom inte på det förrän jag ätit frukost så då får det vara tills i morgon. Nu är det nog dags att sova… Ha en god natt!

marieliden
0

Tittade in, och kommer följa dej=)

mammanOpappan
0

va kul! Skrattande

mammanOpappan
0

Nu har jag ätit LCHF i 5v och minskat 6,2kg, jag måste helt klart medge att jag är mer än nöjd. Fantastiskt att man kan minska i vikt utan besvär…

aussiemia
0

Så kul att det går bra för dig! Jag känner så väl igen mig i detta att prova olika dieter och bara gå upp och upp. Nu så vägrar jag vågen, jag pallar inte att se siffrorna, tror jag skulle kasta mig framför tåget… MEN-jag mår bra och hopashoppashoppas att jag ÄNTLIGEN kan komma ned till min egentliga Obestämd vikt.

Jag har varit inne på din blogg, är det okej om jag länkar till den från min?

På min blogg skriver jag mest korta berättelser, men också ett och annat om livet.

www.miasblogg.com

aswedishsmorgasbord.com

mammanOpappan
0

Absolut! Länka på… Skrattande

ska titta in till dig med…

mazen
0

I min mening och vad du skriver att du äter tycker jag att det verkar väldigt fettsnålt. Prova att använda Minmat

Lycka till

http://kolhydrater.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=f1a2272c-10dd-4bd0-9a37-c2d78b1b88b6&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

mammanOpappan
0

Ok, tack! ska testa det…