OT- Tävla för iFokus
Du är väl med och tävlar för iFokus, om inte så gör det och håll facklan brinnande för vårat lag
Eurosport har dragit igång tävlingen Fackelkampen. Den går i korthet ut på att tända en virtuell fackla och hålla den brinnande fram till OS-invigningen den 11 februari. Man kan hjälpa sig själv och sina lagkamrater och sabotera för andra.
Det är i allra högsta grad en lagtävling då varje röst som läggs på en tävlande i ett lag också tillfaller hela laget. Det innebär att om 100 personer från iFokus skulle vara med och tävla i vårt lag och dessa varje dag röstar på varandra så skulle det samla 10.000 poäng till laget. Varje dag. Dessutom kan man rösta utan att vara inloggad vilket innebär att det är värdefullt att engagera även dom som inte själva vill vara med och tävla.
Det community som vinner får ge 30.000 kronor till valfri välgörenhetsorganisation. Vi på iFokus har valt Läkare utan gränser som den organisation vi vill stödja. Läs gärna mer om deras arbete på deras hemsida.
Som en bonus har vi som community chans att vinna annonsbokningar från Eurosport, vilket för oss skulle kunna innebära att vi får ett bidrag till att köpa en ny bättre webbserver. Dessutom tävlar alla som tänder en fackla individuellt och kan då vinna resor med mera.
Tävla med iFokus så här:
1.) Gå till Fackelkampens hemsida.
2.) Klicka på plusset vid alla deltagare som har iFokus.se som lag.
3). Tänd en egen fackla genom att klicka på länken upptill till höger på sajten och följa instruktionerna. Det går snabbt och är enkelt. Välj gärna samma namn som du har här på iFokus så att vi känner igen varandra.
4.) Be alla du känner att klicka på plussen för din fackla och för andra i iFokus-laget och följa instruktionerna 1 - 4.
Du kan klicka på ditt eget och alla lagkamraters plus en gång per dygn.
Med förhoppning om att du vill vara med och tävla,
Kul idé!
Jag har tänt min fackla! Plussa på nu allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Vi leder ju stort just nu i alla fall… :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Jo men det är många dagar kvar, jag tror säkert att grabbarna på iFokus blir glada om vi vinner kampen, så be dina vänner att gå med kampen.

Japp, har tänt en fackla och plussat på andra iFokus-tävlande.
Tramsig tävling men är det för en god sak så är jag med! Ett tips: Plussa inte bara för de som är högst rankade av "våra" facklor utan välj sortering Tid skapad för att se de nyaste och Slocknar snart för att se om det finns några som är på väg ut från listan.
Det går att klicka på flera plus i snabb takt om man inte vill klicka bort dialogrutan mellan varje klick. Jag testade att klicka på 4-5 stycken innan rutan kom upp och alla registrerades.

P.S. Jag har lagt tråden som alltid synlig längst upp.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
#7 jo jag går också in på Tid skapad och klickar på våra lagkamrater.
Nu tror jag att jag har klickat på alla ifokusfacklor (dem jag hittat)! :)
För den goda sakens skull - som sagt av någon härovan.
Kan va' kul o va' tramsig ibland oxå, eller hur Maxiq? Jag känner en här hemma som är det…
Nu har jag anmält mig. Hoppas vi vinner!!!
Nähmännh… nu har nå'n liten elaking varit inne och saboterat hos mig - redan… 
#11 jo för mig har det saboterat 3 gånger 
Jah… det tjänar'om inge' på i alle fall!
:)
#13 nää inte ett dug
Jag är med!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Om jag har förstått det rätt - beträffande Välgörenhetsfacklorna - så gäller det att hålla ifokus-facklorna tickande på "24 timmar" och…
… klicka på minus-knappen för konkurrentfacklorna som ligger närmast intill… (som man lättast ser under "Slocknar snart" - sidan 13 för närvarande…).
…För att hålla ett "gap" i tid mellan oss/ifokus och de andra.
Rätt tänk?
* * *
(Det blir ett evinnerligt klickande här under några da'r… som omväxling till att peta naglarna…)
Har ni sett hur många klick ifokus-facklan har fått, jämfört med konkurrenterna…?
Bådar gott för de kommande dagarna! :) (Nästan lika många klick som medlemmar på KiF.)

eftersom vi såg ut a ligga lite risigt till ;-) så startade jag också en fackla :)
Grattis grattis alla här som tänt en fackla! .ifokus vann fackelkampen och därför går 30 000 kr till Läkare utan gränser!