Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: mat-livsmedel
Läst 3368 ggr
Mervi
0

"Köttbilen"-Ett projekt på väg!

Fortsättning till Pasis gamla tråd som finns här.

Margareta
0

Tack Mervi - tråden var verkligen tungläst nu på slutet.

Numer pensionär i Nynäshamn

sepersl
0

tack mervi!

BitteS
0

Skriver här för att jag ska få tråden på "mina inlägg" när det skrivs något nytt ;). Utifall Pasi får ordning på myndigheterna.

Pasi
0

#3 Hade jag haft befogenheter så hade jag sett över en drös av myndigheter - infört något slag av kvalitetskontroll och personligt ansvar; möjligen hade det fått ordning på dem.Flört

#331 För tillfället händer ingenting, men projektet finns kvar i tanken - får se hur läget utveckas framöver.

Parsley (förra tråden) - Nja, att hålla på att anmäla oansvariga myndigheter brukar alltid vara dödfött - slöseri med tid.Obestämd De håller varandra om ryggen i mesta möjliga mån.

Har sett hur KY-myndigheten glider undan sitt ansvar i sin huvudsakliga arbetsuppgift - att trygga och säkerställa kvaliteten på KY-utbildningarna; då de misslyckats i sin arbetsuppgift (egentligen skitit i sitt jobb… kanske mutor spelar in) så anser de inte att de behöver stå till svars eller på något sätt kompensera.
Svåra att komma åt bland allt ryggdunkande och skyddande myndigheter emellan …

BitteS
0

Pasi: Under har skett förut, eller hur? Vem säger att det inte kan hända igen. Vi håller tummarna i alla fallGlad

nobban7
0

Jodå, vi håller tummarna Glad