Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2776 ggr
magma
0

Jag hinner inte med er!!

Vad det skrivs här, alldeles otroligt- och himla kul!! Det skapar lite problem dock, för hur ska man hinna med att gå igenom allt..? Ibland måste man ju göra annat Oskyldig

folke
0

Jag är ledsen….  Det är mitt fel Räcka ut tungan

Men jag har så mycket extra energi nu, så jag vet inte vad jag ska göra av den, så helt plötsligt behöver jag inte sova bort mitt liv….

Och då är det roligt att skriva…..     Förvånad

Håller med dig, detta är det mest intressanta jag läst…

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

ovkyhn
0

Mycke tid tar det men intresant.

Mervi
0

Jag har också svårt att hinna med, jobbar ju också.

DaMum
0

Det är lite snärjigt att hänga med i alla nya trådar… och så får man en idé och måste skriva ett inlägg eller skapa en ny tråd själv… Det blir mycket datortid numer, men jag tycker det är så KUL och inspirerande att läsa vad alla andra skriver och funderar över.

folke
0

För mig är detta livsviktigt, jag till och med bytte från Mac till PC för att kunna köra hälsovakten…..

Jag är alla LCHF:are och särskilt herr Skaldeman evigt tacksam, som räddade mig från att drunkna i kolhydratsträsket….

En stor bamsekram till er allihopa !!!!

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

magma
0

En kram tebaks kommer härifrån, till er allihop! Kyss

DaMum
0

Jag sällar mig till kramen jag med…Glad

HEOL
0

Måste hålla med alla att det är intressant att läsa! TYVÄRR….Jag sitter med en examination som skall vara inne imorgon och tar alla chanser jag kan för att sitta och skriva på den. Men nu direkt efter att jag postat detta ska jag fortsätta med skrivandet.

Kram till er alla!

/Helena

Margareta
0

Jag tycker det är döhäftigt att komma hem och inse att det kommer att ta sin tid innan jag läst ikapp…

Numer pensionär i Nynäshamn

Pasi
0

Jag har klara problem att hänga med i allt som skrivs! Men det är roligt att så många engagerar sig i skrivandet och kosthållningen.

DaMum
0

Jag kan få dåligt samvete för att jag inte hinner/orka läsa precis allt eller skriva så många inlägg som jag skulle vilja…

Gittan-Xyz
0

Jag snor till mig lite tid på jobbet så det blir bara en liten stund då och då, men jobbet blir lidande…Ledsen

monkan
0

Jag har helt tappat tråden Förvånad Det är sån aktivitet har att jag missar massor. Hinner inte läsa ens en bråkdel, än mindre svara… jösses vilken aktivitet…

Gumman
0

Håller med - man blir alldelse kluven!

Man VILL så mycket men dygnets timmar räcker ju inte till!

Det finns ju så många MÅSTEN också på ett dygn…

Man snor till sig en titt då och då och avundas alla er som har tiden!

Mervi
0

Man får läsa det man hinner, prioritera bland ämnen och tråden. Inte skall vi stressa med detta, kan inte vara bra för kroppen eller vikten.Flört

dannil
0

Jag gör som Gittan, snor till mig lite tid på jobbet. Men bara lite. Detta är dock som ett gift för mig, jag bara måste in så fort jag kommit hem och kan sen sitta stora delar av kvällen.Inte särskilt social mer mannen. Barnen vill göra sitt eget den största tiden. Men jag har lite svårt med att lära mig var jag ska titta och leta osv. Det tar nog lite tid. Får nog jobba lite nu.kram

odezza
0

Jag har varit utan telefon, och därmed internet, i 10 dagar pga stormen Per. Nu har jag suttit hela natten och läst… och inser att jag fortfarande har massor kvar att läsa ikapp! Glad Jättekul med sådan aktivitet!

"still lost in space and time"

SvartKaffe
0

Jag har lyxen att ha bärbar dator och trådlöst nät hemma så jag sitter och läser i reklampauserna framför tv:n ibland.

Tilda-T
0

För någon månad sedan var det inte så svårt att hänga med men det blir värre och värre ju fler vi blir.

En fråga till Margareta , hinner du verkligen med att läsa allt?

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Margareta
0

Absolut!!! Jag läser varenda rad… det lovar jag!

Sotlugg
0

Jag har slutat att se på TV utan sitter här och läser och läser …

Margareta
0

Haha, jag har digital-TV-kort i datorn och gör både ock…
har nyss sett Christer Fuglesang uppe i högra hörnet medan jag läst det ni skriver…

Just nu är det det läskiga barnamordet i Jönköping…TV4

SysterYster
0

Förrut satt jag hela kvällarna och läste. På sista tiden har det varit si och så. Jaja, livet tar tid att leva…