Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 2123 ggr
Kia
0

Inspelningar är gjorda :)

Hej Alla……

Nu har jag tillbringat hela dagen med tv….. Och OJ vad jag har pratat LCHF mat och hur bra det är….

Jag är ju ingen expert på något sätt men jag vet ju vad som är bra mat för det har ju Ni lärt mig och Sten Sture, Annika och Lars Erik och alla andra…..:)

Jag berättade om Kolhydrater i Fokus och de filmade till och med när jag sitter och läser här på forumet… Så du Margareta nu hoppas vi att efter detta visats så kommer forumet bli nersprunget av en massa nya LCHF:are…*ler*……

Det kommer visas på tv3 som sagt i mars någon gång och jag lovar att återkomma med datum. Imorgon bär det av till Sthlm för mer inspelning där….

Så spännande allt är…..

/Kia

Mervi
0

Lycka till i morgon. Så nyfiken jag blir, måste bara se det.

Bullan
0

Oj va kul! Det får jag inte missa då det sänds!

Lycka till i Sth.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Gumman
0

Vad spännande! Vad var det för program?

Kommer ni med en påminnelse här på sidan när det är dags? *snälla*

Marinda
0

Ska bli spännande att se, och vad modig du är som ställer upp i TV!

Sotlugg
0

Vad bra reklam för alla som inte fattat det här ännu och lider med sin fetma och hälsa. Jättebra att du ställde upp

Airam1
0

Vilket mod! Sträck på Dig och njut. Du kommer bli förebild för så många ovetande människor därute. Lycka till med allt.

Margareta
0

Jättespännande Kia34…

Ja vi får väl sitta här dygnet runt sen och svara på alla frågor…

Numer pensionär i Nynäshamn

DaMum
0

Vad spännande det ska bli att se det här! Och vad bra att du gör fin reklam för LC!!! Lycka till vidare!

Kia
0

Ja , det är verkligen spännande och jag känner mig faktiskt modig då jag ändå lämnar ut mycket av mig själv hur jag levt men det som är positivt är att det finns faktiskt en lösning

LCHF Glad

ovkyhn
0

Heja dig.

Margareta
0

Kia34:

TACK för senast, det var verkligen utrevligt!!!

umbra55
0

Kul kia! Ska verkligen sitta och heja på dig!*S*

Kia
0

Ja margareta det var jätte trevligt. Tack själv….. För er som undrar så tog jag och Margareta oss en trevlig lunch när jag ändå var i Stockholm i helgen…..

Det är jätte roligt att träffas live när man har så mycket att prata om och verkligen tycker så lika om maten man äter….. Roligt att träffa likasinade……

Så det får vi göra om Glad

Kia
0

Funderade på en sak till…. att snart får Ni ett ansikte på mig allihopa *fniss*……

Margareta
0

Ha ha, det har jag redan och det var SÅ trevligt så…

copia
0

Men va roligt Kia!!!! Ser verkligen fram emot att se detta!!

Amiechan
0

#14 Då väntar vi oss en Avatar också ;-)