Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 825 ggr
[Gitsan]
0

Irriterad och grinig

Usch och fy! Skrikandes

Jag är i grunden en possitiv person men idag är jag grinig.
Dels är jag sur på mig själv för att jag inte lät bli det goda rödvinet i fredags och lördags. Självklart visade vågen åt fel håll i morse.

Skulle iväg till gymmet idag, men jar har fått ont under skinkan mot baksidan av låret och så hade jag lyckats ta bort alla mina bra låtar på min iPode som jag lyssnar på när jag trampar motionscykel, så jag skippade gymmet.

Har en hög med papper som jag tänkte rensa, som veckans "Rensa i Röran" och sätta in i pärmar, men blev så sur på allt annat som ligger överalls så jag skippade det med.

Det kryper i hela mig och det är nog tur att resten av familjen är på olika ställen ikväll Oskyldig

Nu försöker jag vända min irritation till en snäll klapp på axeln på mig själv och glädjas åt att det blev en fördelning på 175g F, 75g P och 9g K

I morgon är en ny dag! Och veckan har ju precis börjat…

chrand
0

Jag vet inte om det är till någon tröst men jag håller vikten alldeles utmärkt trots att jag dricker torrt vitt vin varje helg, både fredag och lördag. Det kan bli mellan 2-4 glas ungefär. Och det kan ibland bli både nötter och choklad också.

Men, jag väger mig inte längre speciellt ofta utan märker på kläderna att de sitter ungefär som vanligt. Och så är jag normalviktig och kämpar inte med den biten.

Däremot var det lite synd att du inte tränade lite hemma för då tror jag att du hade blivit på lite bättre humör…Flört

Lycka till och kämpa på!

[Gitsan]
0

Tack chrand! Idag känns det bättre och vikten var 8 hg mindre så det var nog en del vätskeansamling.

Träning blir det på gymmet idag istället.