Brutit min halvårslånga platå!!!
Äntligen, eller törs man säga så?? Kanske inte ska ropa hej ännu, det är inte vägdag idag men jag var tvungen att jubla lite när jag märkte att vikten nu är nere på det lägsta sen ett drygt halvår tillbaka. Yes!!
Nu undrar ni vad jag gjort förstås. Jo, jag har skurit ner på fettet rätt rejält faktiskt. Har lagt till lite mer protein och ökat något på grönsakerna och svisch så försvann 0,9kg.
Jag är själaglad!!!!
/Lillianna
~ Lillianna ~
Gratulerar Lillianna! Jättebra! Inte kul att står still så länge.
Nu blir jag nyfiken, fettprocenten????? du har på det nya sätt du äter.???? Eller är det hemlis…
Vet inte, har inte registrerat ännu. Äter samma mat som innan men tar kanske hälften extra fett istället och lägger till något annat. Igår åt jag ett halvt paket bacon, 2 ägg , en liten skvätt vispgrädde och ca 25 g smör + en halvliter kaffe med uppskattningsvis 1 dl rd mjölk i till frukost.
Till lunch åt jag 4 lövbiffar med en halv burk Cantadouost (pepperrot) och bönor och ärtor till. Hade på 3msk majjo på bönorna.
Kaffe en halvliter med 1 dl mjölk och en mörk chokladbit på eftermiddagen. Kvällsmat blev 1 mugg rött té och samma omelätt som på morronen men med 3 ägg istället för 2.
Jag har nästan alltid legat över 80% i fett så nu kanske jag kom under en bra bit men jag är mätt och vågen har börjat röra på sig igen.
Drack 2-3 liter vatten under dagen.
/Lillianna
~ Lillianna ~
Grattis!
Har själv stått still sedan mina vattenkilon försvunnit. Testar nu att utesluta en del mejeriprodukter, funkar inte det kanske jag tar efter din metod 
Det ser inte så annorlunda ut mot hur jag äter men jag står och stampar. Men jag är glad för din skull.
. du kan väl berätta vidare när du lagt in det i CalCounter.

GRATTIS!!!
Vilken härlig känsla det måste vara!
Skall tänka på dig om jag hamnar i samma situation…

Grattis! Kul att du hittat "ditt" sätt!