Godmorgon 22 januari
Godmorgon alla! I Skåne snöar det. Det är inget jag längtat efter. Blötsnö är inte så kul.
Ha en en bra vecka!
Morrn, här inte en snöflinga och lär väl inte bli heller men stormigt som attan. Ha det bra och va försiktig med halkandet *s*
Godmorgon! Här ligger ett tjock lager snö utanför. Urs, ska strax pulsa iväg mina 5 kilometer till kursstarten i dag. Men, bara att traska på och se glad ut. Jag får ju skylla mig själv som bestämt att jag ska gå idag. :)
Hej på er!
Japp, här i södra skåne är det också lite snö,samt frost på bil rutorna.
Godmorgon!
Här i Östergötland är det -8 och snö. Rätt skönt, tog en kort promenad ute och följde min dotter till skolan. Äntligen är vädret som det ska vara i januari tycker jag! Friskt, skönt och (lagom) kallt!

Finfin vinterdag i Luleå -15 och sol!

Godmorgon (eller förmiddag vid det här laget!),
Vi fick en himla massa snö (minst 1 dm) i helgen! Även i natt kom det några centimeter pudersnö - dryga minus 6 grader kallt. Barnen konstaterade snabbt att det inte gick att göra snöbollar…
Döm om min förvåning när jag började närma mig jobbet, som ligger på andra sidan stan (ca. 3 mil hemifrån), och där fanns inte ens en enda snöflinga på marken!
Kallt, grått och lite isfläckar… Nä, tacka vet jag ett riktigt vinterlandskap!
Ha en bra vecka!

Geneve..
+5, lite gråmulet… ingen snö..
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"
Munsö hade -5 grader och stårlande sol i morse…
vi har 10-15cm snö (den var tung och blöt när den kom)
Dottern åker skidor i Lofsdalen den här veckan och sonen är på hästpraktik i Skåne…så det är stor spridning på väderleksrapporterna…
Numer pensionär i Nynäshamn
4 mil söder om Stockholm är det så fint som man bara kan tänka sig. Alla stugor, träd, buskar är tyngda av ett tjockt, mjukt snötäcke. -2,7 och sååå vackert.
Gokväll Mervi, i Göteborg har det varit en fin dag idag, kallt och sol, vad mer kan man begära ?