Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 786 ggr
Mervi
0

Godmorgon 22 januari

Godmorgon alla! I Skåne snöar det. Det är inget jag längtat efter. Blötsnö är inte så kul.

Ha en en bra vecka!

lizzzie86
0

Morrn, här inte en snöflinga och lär väl inte bli heller men stormigt som attan. Ha det bra och va försiktig med halkandet *s*

[Anki_]
0

Godmorgon! Här ligger ett tjock lager snö utanför. Urs, ska strax pulsa iväg mina 5 kilometer till kursstarten i dag. Men, bara att traska på och se glad ut. Jag får ju skylla mig själv som bestämt att jag ska gå idag. :)

Chocolate
0

Hej på er!

Japp, här i södra skåne är det också lite snö,samt frost på bil rutorna.

AnnaAP
0

Godmorgon!

Här i Östergötland är det -8 och snö. Rätt skönt, tog en kort promenad ute och följde min dotter till skolan. Äntligen är vädret som det ska vara i januari tycker jag! Friskt, skönt och (lagom) kallt!

dufva
0

Finfin vinterdag i Luleå -15 och sol!

Gumman
0

Godmorgon (eller förmiddag vid det här laget!),

Vi fick en himla massa snö (minst 1 dm) i helgen! Även i natt kom det några centimeter pudersnö - dryga minus 6 grader kallt. Barnen konstaterade snabbt att det inte gick att göra snöbollar…

Döm om min förvåning när jag började närma mig jobbet, som ligger på andra sidan stan (ca. 3 mil hemifrån), och där fanns inte ens en enda snöflinga på marken!

Kallt, grått och lite isfläckar… Nä, tacka vet jag ett riktigt vinterlandskap!

Ha en bra vecka!

Bullan
0

Här i Piteå är är det -21grader….burr!!! bilen var riktigt seg på morgonen trots motorvärmare och tomgångskörning 10min.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

folke
0

Geneve..

+5, lite gråmulet… ingen snö..

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Margareta
0

Munsö hade -5 grader och stårlande sol i morse…
vi har 10-15cm snö (den var tung och blöt när den kom)

Dottern åker skidor i Lofsdalen den här veckan och sonen är på hästpraktik i Skåne…så det är stor spridning på väderleksrapporterna…

Numer pensionär i Nynäshamn

MonikaW
0

4 mil söder om Stockholm är det så fint som man bara kan tänka sig. Alla stugor, träd, buskar är tyngda av ett tjockt, mjukt snötäcke. -2,7 och sååå vackert.

Ingeborg
0

Gokväll Mervi, i Göteborg har det varit en fin dag idag, kallt och sol, vad mer kan man begära ?