Nying
Hej alla på forumet!
Det känns kul att ha hittat hit. Jag ser fram emot massor av ny kunskap, utbyte av erfarenheter, att kunna fråga och få svar. Verkar finnas många kunniga medlemmar här.
Jag bor på låtsaslandet, 4 mil söder om Stockholm, enkelt och rart i en liten stuga. Har sällskap av två katter och goda grannar. Har skogen inpå knutarna och många sköna stigar och skogsvägar att spänsta eller strosa på.
Började med LCHF den 10 jan -07. Det känns hittills bara bra. Slipper det tjatiga suget efter mat.Jag åt någorlunda hyfsat förut också, tyckte jag, men blev ändå hungrig c:a två timmar efter måltiderna. Åt inga snabba kolhydrater, men för mycket, tydligen. Nu är det så skönt att vara mätt LÄNGE, och ändå inte känna sig som en boaorm efter måltiderna!
Välkommen hit!
Välkommen MonikaW, hoppas du ska trivas!
Välkommen hit. Håller med dig att det är skönt att slippa vara hungrig. Lycka till!
Tack ska ni ha, Anki, DaMum och Mervi. Kul att vara här!
Välkommen Monika!!!
Numer pensionär i Nynäshamn

Välkommen Monika 
Jag tror att vi började nästan samtidigt, jag blev medlem här den 11 jan -07. I början tyckte jag att LCHF verkade helt galet, fettnojjig som många av oss har blivit… Men när jag testat i fem dagar hade jag gått ner 1,3 kilo! Men framförallt känner jag mej lugnare o nöjdare o magen mår mkt bättre!
Lycka till!
Välkommen! Jag är visserligen ny också men känner mig redan som hemma. Det går fort
Välkommen Monika!
Jag är också ny och jag håller med dig om att det är många jätteduktiga pålästa medlemmar här. Och vi delar ju faktiskt ett stort (för de flesta av oss) problem vilket gör att vi kan få svar på det allra mesta vi funderar över.
Välkommen och lycka till!
välkommen säger jag oxå
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Också ny säger välkommen!
Tack alla goingar som önskat välkommen. Tack vare er känner jag mig redan som en i gänget! Tack!