Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2295 ggr
Baerta
0

Ni vet väl....

Ni vet väl att Annica Dalqvist skaha en artikel i Året runt eller Hemmets Veckotidning imorgon?

Mervi
0

Tack, det har jag hört, jag skall köpa tidningen.

Margareta
0

Jag skall också köpa den…

Numer pensionär i Nynäshamn

ninara
0

Jag såg det på hennes blogg, tack för påminnelsen!  Glad

dannil
0

Året runt ELLER Hemmets ?

DaMum
0

Året Runt! Kommer ut i butiker i morgon!

Tack Baerta för att du påminde oss!

Margareta
0

Jag har köpt Året runt idag och läst artikeln om Annika. Den var bra förutom att vi inte får äta mer än 0,5g kolhydrater per 100g, det blev VÄL snålt…

DaMum
0

Kom den redan 17:e? Nåja, jag får köpa mitt ex idag. Det ska bli spännande!

DaMum
0

Kan det inte vara så att journalisten skrivit/fattat lite tokigt…?

Amiechan
0

#6: Jo, absolut :) Annika klagade lite över det i sin blogg häromdan :)

Gittan-Xyz
0

Korrekturfel tyvärr. Men på listan över förbjudet/tillåtet etc. står det rätt. Det är den som man ska sätta upp på kylskåpsdörren!

DaMum
0

Jäklar! Jag var på Ica MAXI i morse, tänkte köpa Året Runt bl a. Då hade de bara nr 3 i stativen. Frågade också, men de hade inte fått nya numret än.

Margareta, var köpte du ditt nr?

Margareta
0

På CityGross i Bromma

DaMum
0

Jag fick tag i tidningen i alla fall och läste artikeln. Bra, men lite tunn och "anonym" på något vis. Jag tycker de kunde ha "fläskat på" lite mer. Den var liksom lite vag… Hoppas det kommer fler artiklar i samma spår snart.

Mervi
0

Har också läst artikeln nu. Hoppas att den kan få fler att inse kosten fördelar. Vi har fått många nya medlemmar de sista dagarna så lite har det väl påverkat.

susanne.s
0

När jag köpte tidningen i dag så var det sista exet i den affären! Fruktansvärd åtgång mot annars sa dom. Man undrar om det är Annika som drar??? Hoppas