Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 1368 ggr
honung
0

ny som medlem...

hej hej *vinkar till alla*, jag är ny som medlem, men har varit inne och "tjuvtittat" sedan någon månad tillbaka. en fd extremt fettskrämd som blev tväromvänd sedan jag halkade in på den här sidan och sedan fortsatte läsa på om kolhydraternas vs fettets verkan i kroppen. det känns plötsligt så logiskt!

Amiechan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej honung! Vad roligt att du reggade dig så att vi får lära känna dig lite :)

http://kolhydrater.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=b0692820-dc9c-42de-b3c2-92755e0f0775&Filename=OlikaHonung.jpg

honung
0

haha, vilken fin bild -till min ära! honung är ju inte det bästa i LC-väg (även om jag har hört talas om forskning som skulle peka på att det inte triggar insulinproduktionen i alls samma utsträckning som vanligt socker), utan mer för att jag ofta får hör att mitt hår har den färgen!

Amiechan
0

Okej, då blev jag nyfiken - vilken av honungsburkarna stämmer bäst med din hårfärg? Eller är det allihopa i en salig blandning som ger dig den fina hårfärgen? :D

Mervi
0

Välkommen honung till oss! Hoppas du kommer att trivas här.

honung
0

hmm… *försöker lägga en hårtest mot skärmen* det skiftar nog i en salig blandning av alla nyanser, men skulle tro att den längst ner till vänster är närmast! ;)

Mervi
0

#5Måste vara en härlig färg att ha i håret. Mitt hår är mörk+ grått+ lite brunt kan man skifta i det.

Margareta
0

Välkommen till oss honung och trevligt att Du kröp fram ur anonymiteten…

Numer pensionär i Nynäshamn

Pasi
0

Mitt hår är obefintligt…men välkommen ändå!Glad

ninara
0

Mitt med - Välkommen Honney!

magma
0

Välkommen!

DaMum
0

Välkommen Honung! Hoppas du ska trivas här!

honung
0

TACK för alla härliga välkomnanden! underbart vilken otroligt vänlig och öppen stämning det är här på forumet!