Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3585 ggr
Margareta
0

LCHF-magasinet i julklapp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns fortfarande möjlighet att ge bort LCHF-magasinet i julklapp.

Vi skickar ett gåvobrev per e-post till givaren, som själv får fylla och lämna över det till mottagaren när tillfället är bäst.

http://lchfmagasinet.se/prenumerera-gava.asp

God Jul

Numer pensionär i Nynäshamn

AnnikaDahlqvist
0

Om alla KiF-are ger bort LCHF-magasinet som julklapp till någon person så garanteras tidningen luft under vingarna.

Skaldeman
0

Utmärkt idé. Jag ska genast ge den till min syster, min svärmor och min svägerska.

/SSS

Skaldeman
0

Nu har jag skänkt bort tre prenumerationer. Hur många har ni skänkt bort?

Det funkade bra, med undantag av att jag inte fick några prenumerationsnummer. Är det fler som upplevt det problemet?

/SSS

Margareta
0

Hej Sten Sture! Du hade redan ett nummer och dina gåvoprenumerationer är korrekt registrerade. Du var registrerad som prenumerant nummer 3  (gissa vem som var först och har nr 1) .

Prenumerantnummer till gåvoprenumerationerna behövs inte om jag får ordentligt vem som är givaren. Mottagaren skall ju aldrig få något kravbrev, bara en trevlig tidning att läsa.

Enda skälet till numren är att det går fortare för mig att registrera betalningen, samt klura ut vem som är vem om man heter lika som någon annan. Då är numret bra att ha.

Margareta
0

Själv har jag gett bort en prenumeration till svärmor och en till äldsta dottern.

Mervi
0

Jag har också gett bort en prenumeration.

Mona-Stina
0

Min goda vän har också fått en prenumeration av mig i julklapp.

Margareta
0

Det har varit roligt att ta emot alla julklappsbeställningar