OT Trevlig helg!
Oavsett vad vi firar och vilken tro vi har, så kommer snart vändningen då dagen blir längre och natten blir kortare.
Jag vill önska alla en trevlig helg och ett gott nytt år!
Själv firar jag för att muntra upp mig i vinterns mörkaste tid, och tänker inte på någon speciell gud utan firar det mänskliga. Året som vänder, naturen som har sin gång.
Nu är vinterns mörkaste tid! Låt oss lysa en väg för oss själva i mörkret.
Fira den som ditt hjärta vill, med allt vad det innebär. 
Lycka sprids som ringar på vattnet, det bästa du kan göra för en annan människa är att VARA lycklig i dig själv.
GOD JUL!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Tack och God Jul till dig och alla andra!
Visst behöver vi ljus och fest nu i den allra mörkaste tiden. Få fira att det vänder och blir ljusare. Få hoppas att det blir bättre framöver, även om det är mörkt nu.
Jag önskar också God Jul, God Midvinter och ett Gott Nytt År till Jennix, nobban7 och alla andra.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
En sån fin formulering, Jennix!
"Lycka sprids som ringar på vattnet, det bästa du kan göra för en annan människa är att VARA lycklig i dig själv."
Från min lycka önskar jag alla egen lycka och riktigt fina dagar!
Tack Jennix!
Sköt om er i helgerna - allihopa!

Tack Jennix!
God jul 

Tack!!
God Jul och Gott nytt år till alla
Mot ljusare tider.. Jiiiihaaaa
.
Vintern är inte min årstid.. Men får bara januari infinna sig så går det fort.. i mitten av februari så är det ljust ute till kl 18 . Härligt!
Monica
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Jag har alltid varit en sån som firar att det vänder nu med längre och längre dagar, även om det inte märks så mycket , det räcker att man VET om att det har vänt till en början. Snart efter nyår kan man också börja årets planteringar med plant som behöver lång tid på sig.
Vill önska er alla på detta forum en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!!!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

God jul. Fast personligen gillar jag mörkret, jag är definitivt en nattmänniska.
Jag älskar julen. All god mat, doften av hyacinter o gran, alla stjärnor o ljusstakar. O nu har det kommit snö oxå, det är så vackert. Jag önskar Er alla
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!

Det känns bra att det är så lite folk på sajten. Det betyder att folk är ute och gör saker och förhoppnigsvis har TREVLIGT. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Tittade in . Kul att hitta en tråd där man kan önska alla en riktigt
God Jul och ett Gott Nytt År!
Hoppas alla får det riktigt bra. Själv får jag ta nya krafttag med kolisarna efter jul.
Trevlig helg till er allihop och Tack för ett väldigt spännande och lärorikt år här på KiF (hittade hit i jan i år).
O hörrni, gräm er inte över att det är mörkt ute, ta en promenad i den gnistrande snön under lunchtimmarna så känns vintern helt okej oxå.. Kan man dessutom åka skidor me så är lyckan gjord! 
Tack för dina fantastiskt fina och tänkvärda ord, Jennix! Jag önskar dig (och alla andra på KiF) bara det bästa inför stundande helger och förstås även inför det nya året!
Varma, vänliga hälsningar till Er alla i allmänhet och till Jennix i synnerhet!
/Kricko.