Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 596 ggr
Margareta
0

16 januari

God morgon…

Nu var jag allt först, men jag ser att här sitter fler nattugglor än jag.

Själv har jag sett Idrottsgalan samtidigt som jag försökt få igång ett trådlöst nätverk för att slippa alla kablar i nya huset…

Nu fungerar det och därför tänker jag sova!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

ninara
0

Sov gott Margareta!

Jag är så glad att jag hittade Din sajt, perfekt när man sitter här själv o funderar hit o dit om allt med den nya kosten - kan bara gå in o kika på allt vad som skrivs här! Var inne nyss o lyssnade på Annika D:s radioinslag via nätet - det var nåt nytt för mig att kunna få en repris så där enkelt - bra intervju!

Så återigen tack för att Du fixat till det här för oss alla! 

Kramar Nina

ninara
0

PS:

Och God morgon!Flört

Mervi
0

Godmorgon! Hoppas ni nattugglor är pigga nu. Jag klarar inte av att sitta uppe så sent.

oldwolfie
0

goodmorgon här  e  en nattuggla  till  som  vaknat  o  just  kommit  in  fån en urskönpromenad

det är  rena  rama vårkänslan därute  ,man förväntar sej nästan att de  sk a titta  fram blåsippor o tussilago därute

AnnaAP
0

Vad fint det var oldwolfie!

Gittan-Xyz
0

Jag har ett jättefint foto av snödroppar som jag tog på juldagen. Vet tyvärr inte hur man får in det här. Ligger på mobilen.

Lillamor
0

God eftermiddag. Här i Skåne har vi vår. Maskrosor och tussilago blommar, jag har sett Hägern, fåglarna vårkvittrar. Syrenen har tjocka blomknoppar. Så jag hoppas innerligt att vi slipper vintern denna sesong, för hur ska flyttfåglarna som är kvar/kommit klara sej om vi får snö och kyla nu.

Margareta
0

Oj, det var tidigt

Numer pensionär i Nynäshamn