Om du tittar i inläggslistan till vänster så finns det numera en rubrik som heter "Mina inlägg". Där listas alla dina inlägg (i olika ifokussajter) som du har gjort inlägg i. Lätt och enkelt att hitta till de inlägg du deltagit i!
"Händer aldrig någonting"
Jo det händer MASSOR, men vi märker det inte eftersom de försöker störa vår verksamhet så lite som möjligt.
Tänk dessutom att dessa killar gör detta gratis på sin fritid bara för att glädja oss som de inte ens känner…
Numer pensionär i Nynäshamn
Ps Min sida är reparerad igen dessutom…
#1 jo jag vet, men det var ju just den funktionen jag menade, den var avstäng i evigheter och när jag prövade igår funkade den inte.
#2 fast just vad gäller den funktionen på min sida så var det ju faktiskt så under väldigt lång tid att det inte hände något….men spelar ingen roll nu, nu är de ju tillbaka!!!
Grabbarna har jobbat GRATIS i ett halvår på den här senaste releasen och för att inte vi medlemmar skulle störas har de inte testat på de vanliga sajterna utan på oss värdar/medarbetare så vi har fått följa det fortlöpande utvecklingsarbetet i bakgrunden.
Just I NATT har de släppt den nya releasen så det var otur att du testade just igår…
Jag har lagt ut en artikel om nyheterna idag som Johan har skrivit.
jaha, jag måste va blind, jag ser det ine ? Måste man ladda ner nåt typ ?
Nix, det finns på plats :)
Nej inte alls lizzzie86
Om Du går in på Mina sidor så ser du rubriker till de trådar du senast besökte på HELA iFokus
Om du går in här till vänster och klickar på Mina inlägg så får du fram länkar till trådarna där du har dina inlägg på den HÄR sajten…
Stort tack till KILLARNA som jobbat med detta.
Tack, va tvungen att ta sidan från mina favoriter och logga in igen men nu figerar allt *ss*
Konstigt, när jag klickar på "Min sida" får jag bara upp "du är redan inloggad"… Inte alls det som brukar vara där, och definitivt inte MER än vad som funnits tidigare… Måste vara något tillfälligt (hoppas jag) fel.
Det som är tillbaka Meg är listan på de trådar du skrivit i oavsett sajt.
Det nya är rubriken till vänster som heter mina inlägg…
Jag ingen sådan rubrik till vänster här på forumet. Jag har kollat efter det varje dag men den finns inte. Mina inlägg på min sida finns nu.
Kolla att logga ut först och logga in igen, jag vet inte om jag gjorde det…
Det hjälpte inte.

Men…alla bilder på er och mej är borta från inläggen…eller är det bara hos mej?…och min personliga sida är helt tom….
Hur loggar ni ut?
Det finns en utloggningsknapp allra längst ner i det här fönstret, något till höger om mitten… glöm inte lösenordet bara när ni skall in igen…
Amiechan: Jag letade inte på rätt ställe
, och nu har jag hittat det, tack!
Vad bra att jag vågade vara framfusig då Mervi ;-)
Men det var roligt att göra skärmdumpar :D Jag är lättroad som få *flinar galet*
Amiechan, tack för förklaring. Betyder detta att "mina inlägg" har försvunnit från min sida? Nu får jag bara upp en uppmaning att tryck på administrera för att lägga upp el ngt i den stilen.
Jepp, tyvärr. jag tror det är meningen attt det ska komma tillbaka dock.
Jag har förstått det som att pga ett fatalt misstag har vissa personliga sidor försvunnit ut i Cyberspace… så det blir ett bra tillfälle att författa en ny… säger jag som inte är drabbad…
Det som hände är att ALLA som råkade ha besök på sin sida just då blev drabbade, så ni som har förlorat era kan åtminstone känna er uppmärksammade eftersom ni hade besök av någon på den just då!!!