Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1677 ggr
lizziett
0

Jippie! De börjar glappa...

Har varit storleksmässigt uppe i storlek 52, och som värst 54. Nu har jag köpt ett par byxor i storlek 46 och dom börjar glappa.

Min mage är så platt motför förut. 

När jag åt mat förut blev jag så mätt att jag fick knäppa upp knappen i byxorna. Är det någon som känner igen sig?Flört

Jag är så glad, för den här kosten är så underbar.

Hur många kilon har ni gått ner och sen när?

Vilken storlek har ni nu?

Lizziett -27kg sedan i början på juli-06.

Mervi
0

Vilket bra resultat du fått. Gratulerar.

Jag började juli 2005 och har inte gått ner så mycket. Jag gick ner mina kilon innan jag började med LCHF och sedan har jag stått och trampat på samma ställe, men jag mår så mycket bättre med denna kost.

Jag har storlek 40. Har haft 52-54 innan jag gick ner, så jag kan förstå hur du känner dig när den ena storleken efter den andra blir stor.Glad

Margareta
0

Jag gillar att demonstrera att jag kan ta av mig byxorna jag köpte i våras utan att knäppa upp dem trots att jag bara gått ner ett par kg sen dess. Det händer andra saker med kroppen än viktminskning tydligen…

Numer pensionär i Nynäshamn

DaMum
0

Vad glad jag blir för er skull! Grattis till er allihop!

Kia
0

åh så roligt det är att läsa om framgångar :)

sophia007
0

'Håller med det är SÅ kul att läsa hur bra det går för alla andra! Själv ska jag till gymmet om nån timme, ska bara äta först. Det ska hjälpa till att omfördela lite tänkte jag…

LC-Skorpionen
0

Wow, grattis vilken framgång! Måste kännas jättehärligt!

Jag testade sommarklänningar igår och jag kan ALLA som jag hade "när jag var smal". Jag som närapå gråtit blod över en jättefin (och jättedyr) klänning jag köpte för ett par sommrar sedan. När jag köpte den satt den ganska tajt (stretch), men nu sitter den perfekt! Längtar efter sommaren!

Jag började ungefär samtidigt som dig och har gått ned 18kg. Har nu min "normala storlek" - 36.

Margareta
0

Vad härligt det låter med storlek 36, det hade jag 1982 senaste gången… 27 år gammal

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Och jag när jag var 40 år och hade genom Svält-kost gått ner massor, men varade inte så länge. Jag har för kraftig bestomme för storlek 36 jag var som ett skelett med skinn på.Flört Det passar bättre för unga damer. Grattis LC-skorpionen och njut av dina fina klänningar.

KatarinaK
0

Härligt!Glad

lizziett
0

Tack allihopa för era svar.

Här i "ost-land" blåser det hårt! Har inte kunnat syssla med INTERNET sedan morgonen. Det börjar avta så smått.

Hoppas att ni andra klarat er därute i den fruktansvärda stormen!

umbra55
1

Åååhh vad jag är avundsjuk!!!
Julens utsvävningar (och inte bara julens) lade på mig ca 6 kilo.. har tappat 1,5 av dem.. med svajmån..

Kan nån flytta ihop med mig och ta över ansvaret för min mat? eller sätta sig på min axel och kontrollera mig?*suck*

Denna kommentar har tagits bort.
LC-Skorpionen
0

# 7 och 8: Tack! Känns skönt att inte känna sig som en degklump längre, eller en bulle kanske är en bättre beskrivning! Skrattande 

Köpte en sallad på gymmet idag (första gången). De såg lite skeptiska ut när jag påstod att de kunde ösa på med ost, kassler och dressing (yohgurt, ej socker i) och vara sparsamma med salladen! Flört