Hur mycket kaffe.....
Hej .Är nu tillbaka med skrivandet.
Jag har ätit denna kost i två år,mår VÄLDIGT bra av den ,men jag går inte ner i vikt .Jag har ca fem kilo jag vill ha bort
Nu är min fundering Hur många koppar faffe dricker ni ?
Jag har druckit ca fem kkp om dagen ,har nu dragit ner till tre plus två koffeinfritt resten.Det hjälper inte det häller.
Jag vore tacksam för era synpunkter

Jag dricker nog för mycket för att min mage ska må bra….det blir mellan 1-1,5 liter om dagen. Måste dra ner för magens skull.

Jag dricker 1 - 1,5 liter svart kaffe utan något i, om dagen. Det tråkiga är att det blir mellan 5 - 7,5 g. kolisar.
Mvh Ballo.
Min hemsida med lite om mig och mitt liv. Min hemsida
Hej
Jag har stått still i snart 1 år… Men för några veckor sen så bestämde jag mig för att dra ner på mejeriprodukterna och nu sakta men säkert så tappar jag lite, lite vikt.. dricker 3-4 muggar kaffe / dag.. jag kör 50/50 på kaffe / äggmjölk.
jag använde grädde tidigare och antar att det var en stor stoppmarkör för mig.
Monica
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Jag är väldigt förtjust i kaffe efter maten. Men problemet är att mitt tidigare liv lockar till något sött till kaffet. I och för sig så blev det max 1 bit 90%ig choklad eller lite nötter eller grädde i kaffet. Tyvärr så var sockermonstret för lockande så det kunde lätt bli allt detta efter maten. Så därför har jag valt att iallafall när jag är hemma sluta med kaffet och efterrätterna vilket jag tror har varit boven för min lilla viktökning. Men när jag träffar någon vän så tar jag gärna ett par koppar men det är lättare att hejda sig när man har sällskap än dricker själv i sin ensamhet.
//Karin