Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 2224 ggr
pyre-lena
0

Nu är jag tillbaka...

Vet inte om jag ska skratta eller gråta men nu är jag tillbaka här. Väger nu mer än jag gjorde för snart ett år sedan då jag började med LCHF.

Orsaken är att jag inte brytt mig om vad jag stoppat i munnen Skäms men jag har tagit mitt förnuft till fånga och har nu börjat med LCHF igen Glad

Vikt i söndags ( 8/11-09 ) 96.7 kg Gråter Har ny date med vågen på söndag och jag tror att jag gått ner… kanske inte så mycket men jag har tagit tag i det igen och nu kommer det bara att gå åt ett håll… nedåt Glad

Trevlig helg!!!

Mojjan73
0

Välkommen tillbaka & stort lycka till på din återresa med LCHF: :)

magma
0

Välkommen tillbaka Pyre-Lena!

Sheena
0

Lycka till!!

Litet råd bara, efter egen lärdom i diverse olika ämnen.. Perfekt målmedvetenhet kan inte skapas över en natt och de flesta av oss föds ju tyvärr inte med det heller så försök att inte sätta för höga kvar på dig själv nu när du startar om, speciellt inte om du kanat av banan tidigare utan börja mjukt ochpå en nivå du faktiskt pallar med i ländgen och satsa hårdare i små doser.. Bara för att låta lite duktig då, du har ju säkert oxå införskaffat denna lärdom nu. Så helt enkelt, återigen lycka till!!