Ögonen i reklamen OT
Oh, nu klarar jag inte längre av att läsa här idag på grund av de där reklamögonen som stirrande far runt…..försökt hålla för med en hand men ser dom i ögonvrån hela tiden och kan inte koncentrera mig på texten, ger upp. Hoppas de är borta imorgon.
Nån mer som hakat upp sig?
Vilka ögon? Dom ser inte jag. 

Ser inte heller några ögon…

Jag har ett sånt där reklamfilter inlagt, så jag slipper all reklam!
Helt suveränt.
Hans ögon förföljde mig hela kvällen i går….-ryser- NÄr man inte tittade rakt på bilden så såg det ut som han hade självlysande ögon..men sen när man titta på bilden såg han snäller ut…så det var väldigt "skrämmande" 
Lite beroende på vilken webbläsare du har (och vilken dator) så kan du ladda ner och installera ett filter som gör att Flash-reklam blockeras. Precis som kiwi66 skriver. Jag tycker absolut du ska göra det. Det finns en del reklam man får fnatt på!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna
#5 o ni andra!
Aha, vad bra att det går. Får haffa nåt av barnen att hjälpa mig. Walnewra, visst var han otäck!
skumt att man får olika reklam! Har inte sett någon med ögon som förföljt en! Jag brukar ibland sätta ett häfte utmed kanten, när det är reklam som irriterar mig. har en laptop så det är rätt lätt att fixa