Första veckan med LCHF
har jag gått ner 1,5kilo. Jätteskönt! Å ändå åt jag salt och drack en massa vatten i går kväll, och avslutade med ostinrullad salami då suget blev lite övermäktigt sent på kvällen. Jag tror jag måste övertyga kroppen om att den inte BEHÖVER småsvälta längre och att den ALLTID kommer att få var så här mätt, innan den tror på mig liksom. Blev naturligtvis illamående efter några ost/salamirullar. Överäta, jag? 
Hehe, våra stackars plågade, bantade kroppar :) Men de lär sig efter en tid att överflödet verkar vara ;-)

De gör det va? Hoppades på det… 
sophia_: Att överäta på det sättet du gjorde igår är helt klart den bästa varianten. Man tvingar liksom sig själv att vara mätt ovh då är det lättare att inte äta fel
Numer pensionär i Nynäshamn
Grattis till viktminskningen!
Visst känns det kanon att gå ner i vikt och ändå får äta så man håller sig mätt. Hatade VV-perioden för många år sen,var småhungrig och sötsugen hela tiden och tänkte bara på när o vad jag skulle äta nästa gång. Tacka vet jag fet mat!
Jag har också ätit LCHF i en vecka och gått ner -1.8kg. På rätt väg efter alla storhelger.