Nu händer det saker!
Nu jäklar rör det på sig http://www.camillasmatuppror.se/Aktuellt/15321_City_Gross_och__AEkta_vara
Se även "klippet"

Förvånandsvärt att ingen kommenterat denna tråd då det är en milstolpe i vår strävan!
Wow, fantastiskt! Synd bara att City Gross inte finns här i Östersund… hoppas fler affärskedjor hänger på! 

missaz> Du kan var säker på att de andra "stora" TVINGAS att hänga på!

Om 166 varor utav 10.000 är äkta vara, vill säga att de 9.834 övriga varor i butiken är falska. Inte mycket att ropa hurra för, men dock alltid en början.

Samma nyhet tas upp i Kostdoktorns och Dr Annikas bloggar och där är 60 kommentarer till detta ämne. Men OK, kanske foton på jyckar är viktigare!
#3 Man hoppas ju det! Sånt där brukar ge ringar på vattnet tendenser.
Angående få kommentarer så kanske (tror jag) det kan bero på att du inte skrivit något i din första kommentar om vad det gäller, bara lagt in en länk. Då kanske många struntar i att kolla för att de inte tror att det är så intressant som det faktiskt är…?
Vad gäller bilder på hunden så anser jag såklart att det är jätteviktigt eftersom det är min hund! 

Få kommentarer kan ju bero på att detta varit upp i en annan tråd…
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
OOOOAAAAOOOUU!!!! Ropar jag. Hipphipp hurraaa.
Fick mail hem från "Matupproret med detta, verkligen toppenbra!
Ska nog banne mig skriva ut mailet jag fick och visa ICA-chefen i "min" stad, vet vem han är och ser honom när jag är i affären. Såg idag att de hade Mats bok "Äkta vara" bredvid kassan, ska passa på att sticka den under näsan på honom också… *heh*

Typiskt mig att trampa i klaveret. Hade ingen aning om att du hade en hundbild inne, såg bara tråden. Själv är jag katt freak och har för tillfället tre styck bondkatter som är sötare än alla katter tillsammans
#10 Haha! Känn dig lite pinsam…. Nu gnäller hunden om att gå ut och kissa, så godnatt!

Kanon idé magma!