OT- Nobelpriset i ?
Nu är det ju ett himla tjatande om en massa okända människor som får ett pris ur kungens hand för något som de kanske gjort för 20-30 år sedan.
Vilket Nobelpris skulle du vilja instifta och till vem skulle du vilja ge det? Alternativt så kan du ge förslag på pristagare i någon av de befintliga kategorierna: fysik, kemi, fysiologi eller medicin, litteratur respektive fredsarbete.
Naturligvis ska priset ges till någon som har anknytning till LCHF och det kan även finnas med ett stänk av ironi.

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Eftersom man väl får en hel del pengar tycker jag att samtliga priser ska gå till mig!
Min fysik blir bättre och bättre
Det jag kokar ihop hemma i köket uppskattas åtminstone av maken så kemin (mellan oss
) röner också uppskattning
Medicinpriset bör jag väl kunna få eftersom jag gjort mediciner överflödiga genom kosthållningen
Litteraturpriset - självklart! Jag både läser och skriver på KiF
Och så snäll som jag är är det väl ingen tvekan om att jag förtjänar fredspriset
Har de slopat ekonomipriset? Annars tar jag gärna de pengarna också
Nja, ekonimin blir bättre - mindre pengar till mat då vi efter ett tag äter mindre mängder och slopar onödigheter - då kan vi konsumera mer av annat istället! så ekonomipriset - why not?

Jag skulle göra ett RoligTok-pris o ge det till dig maxiq, för du kan verkligen förhöjja tillvaron. Nåja nått litet avdrag för ont i magen efter alla skratt men ändå.
Grattis maxiq 
Jag vill härmed utdela ett Nobelpris
till: H*n som skapade ägget!
eller till h*n som skapade hönan…
eller ägget…
eller…
i Kategorin: Livsfrämjande Livsviktiga Livsmedel
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Funderar även på att instifta ett Nobelpris i kategorin:
Bit-dig-i-svansen
Först ut att nomineras:
Svenska Livsmedelsverket SLV
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Kategori: Så Lite Vett
Nominerad: SLV Svenska Livsmedelsverket
Var ska du hänga alla Medaljer nobban?

Jag tar gärna emot en medalj (och prissumman) bara jag slipper träffa kungen. Lite ironiskt att det är just han som ska dela ut pris till jordens smartaste människor…
Jag vill dela ut Sagopriset till de som författat kostråden!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

nopelpriset i segling går till stephan rössner