Ny medlem
Hej,här finns en tjock kvinna i sina bästa år :)Familj har jag oxå,men de är normalviktiga.Jag har själv konstaterat att jag är kolhydratkänslig;speciellt yoghurt och bröd ligger mig nära hjärtat och runt höften.
Vill hitta ett fungerande sätt att leva och vara frisk,och naturligtvis få ner vikten och orka mer!
Ägg kan jag inte äta,och tycker att det nämns i nästan alla måltider.
Hoppas dethär nu skulle funka.Har Lauritzons första bok + Skaldeman. Tror ändå att praktiska råd och peppning kommer att behövas,så därför kom jag med här
Välkommen hit säger jag direkt!
Jag äter själv ägg men inte varje dag och inte så ofta som många andra och det går utmärkt ändå!!!
Numer pensionär i Nynäshamn
Välkommen hit. Jag äter ganska mycket ägg men det är inte nödvändigt att äta dem. Det finns så mycket annat gott. Jag är också en yoghurt-älskare och har svårt att avstå den.
Hej hej! Vad kul att se dig här :) Hoppas du kommer att trivas här med oss och få många tips :)
Hej och välkommen. Jag har oxå svårt att avstå ifrån smörgåsar, men äter bara 1 numer. med massor av ost på. Sedan i måndags dricker jag mitt kaffe svart, utan mjölk eller grädde. givetvis utan socker oxå, den här gången funkar det nog
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk