Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2422 ggr
nyppa
0

Fel på sökfunktionen???

Är det fel på sökfunktionen eller? Jag tycker det är väldigt sällan jag lyckas söka nåt på den här sidan. Oftast står det bara och laddar och sen händer inge mer.

Narcissia
0

eller hur?! jag har gett upp ;)

mazen
0

Tror att allt som skrivs här finns på Google, brukar skriva vad jag söker och lchf efter eller kolhydrater i fokus brukar fungera. Har varit med sen jan och jag har inte fått sökfunktionen att fungera

JAUS
0

Lägg till "site:kolhydrater.ifokus.se" utan citattecken när du söker med Google så söker du endast på denna sajten.

nyppa
0

okej tack för tipsen! Men visst är det dåligt att sökfunktionen inte fungerar

kricko1
0

-Ja, speciellt som många får rådet "om du söker" på det ena eller andra om de ställer en fråga eller startar en tråd som anses vara för frekvent ställd..

Jag har varit med i snart ett år och fått sökfunktionen att fungera en eller två ggr på den tiden. Men å andra sidan så har jag slutat försöka använda den 'funktionen' för bra länge sedan.

VH!/K.

nyppa
0

Hum, va dåligt, att ingen tar och fixar det här. Det här är ju ett ganska stort problem

Sipoas
0

För mig fungerar det att söka när jag har loggat in, inte annars. Ska det vara så?

Andina
0

Det bästa är att ni ställer frågan på "Support" (skrolla ner under svarta rutan "Mina Sajter" uppe till höger, så hittar ni länken till Support). Kolla gärna först om ni  hittar någon redan befintlig tråd som tar upp det här problemet.

Kan f ö säga att sökfunktionen fungerar för mig. men jag söker ändå helst via google ("sökord" site:kolhydrater.ifokus.se)…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing