Till salu....Biljetter till 3/10....
Måste tyvärr försöka sälja mina biljetter till seminariumet den 3/10 i Stockholm…..jag har 2 stycken…
Tanken var att jag och min dotter skulle gå…och att jag skulle stanna över helgen hos henne….."slå två flugor i en smäll"….som man säger….
..
Men när jag bokade och betalade biljetterna så hade inte min dotter fått sitt schema ännu….(dumt av mig..men ville så gärna gå)….så tyvärr sammanfaller datumet med en tenta för henne….så vi kan inte gå….
Jag har försökt lösa det på annat sätt…men det blir både för dyrt och opraktiskt att åka på seminariet…har ingen bil …och bussar och tåg funkar inte så tidigt på morgonen …..då måste jag åka dagen innan och då ta in på vandrarhem/hotell…..så där säger min ekonomi ifrån…tyvärr….
Så är det någon som är intresserad av att köpa biljetterna …..eller som åker från mina trakter som jag och en väninna kan åka med…..???Hör av er ….det kanske går att fixa….
nenna31

*puttar*
"still lost in space and time"

odezza….tack för hjälpen…..

Puttar lite igen…..

Puttar igen, hoppas att någon som har nytta av biljetterna ser detta!

odezza……Tack för hjälpen…….

Hehe nenna31… det var så lite så… 

odezza……Vem vet din hjälp kan vara värt många kronor….
Puttar

Vintervalan…..tack…
En biljett vore bra om jag kunde sälja …ska försöka åka själv…..

Puttputt…..
putt
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Ingen som vill köpa EN biljett….????…..

Puttar lite……måste beställa ev. tåget i helgen…..någon som vill köpa EN biljett….???

Puttar igen….
..
NU åker jag själv …har bokat tåg…men det finns EN BILJETT till salu……så säg till om ni har nån extra vän som vill följa med på lördag ….då har jag biljetten……
nenna31

Putt putt idag oxå….

puttar igen…någon…???

Håll biljetten 20 minuter, jag ska ringa till min mamma

Nej, jag är ledsen min släkt har inte så mycket tid att umgås med varandra på helgerna.
Gjorde ett försök iallafall

KattaMo….tack för ditt försök…..

men nu har kag en kompis som vill följa med, ( snabba ryck)
hon har en liten tjej på 8 månader som hon måste ta med, tror du att det är ok?
Ska försöka ringa och kolla, men om det är ok så vill hon gärna köpa biljetten

KattaMo…Har du själv biljett och ska gå….Eller vill du köpa båda????

Jag åker upp och tar med mig biljetten…..så då kan du köpa den av mig där…..ska åka redan på fredag …ska sova hos min dotter …och utfodra hennes katt……men säg till om du vill ha den för då håller jag den till dig ….

nu skrev jag ett inlägg som försvann.
Ja, jag har egen biljett och min väninna vill gärna köpa biljetten.
VI kanske kan mötas vid föreläsningen och byta pengar/biljett
jag har ringt och frågat Bo Zachrisson och man fick ha med sig barn bara de inte skriker och stör föreläsningen.

Låter jätte bra ….
om hon inte vill ha biljetten så hör av dig så fort du kan…..annars så håller jag biljetten till henne….kul…..då ses vi där uppe…..jag mailar mitt mobilnummer till dig….

#24 Låter jättebra! Vi hörs på lördag morgon
Är det någon annan som kommer att ha barn med sig??