Nervsmärtor, något som hjälper?
Jag har fått nervsmärtor efter några operationer som jag har gått igenom. Finns det någon med erfarenhet av att ha förbättrat sina nervsmärtor med LCHF eller på annat sätt? Vill gärna tro att även nerver kan läkas på något sätt.

annanas78……Jag har jätte bra erfarenhet av lchf-kosten/nervsmätor…..gå in och läs på min sida här på forumet ….och även i min tråd "nenna31: babbelrum"….
Jag har ätit lchf-kosten sedan i mars -09 och mår mycket bättre …nervsmärtorna är inte lika aggressiva längre…..smärtan kommer jag alltid att ha …men den har verkligen lugnat sig……
Jag kan stark rekommendera lchf-kosten……du har hittat rätt….Välkommen hit och Lycka till….
nenna31
Jag tycker du ska ge det en chans om det inte skadar att prova… har tyvärr inga erfarenheter om nervsmärtor … men trycket på den där ichasnerven, eller vad den heter, försvann när jag började med LCHF. jag fick ont när jag tränade men nu mindre eller ingen smärta :)
Jag vet inte om det var mycket till hjälp men en sak är säkert:
LCHF är värt att ge ett försök!
LCHF har mer eller mindre ändrat mitt liv…. kolla gärna på "hälsovinster" och överväg :)
Hoppas det löser sig för dej!

Åh tack! Lite hopp i mörkret! Mer sådant tack!
Jag vill inte käka pillren som min läkare tycker jag ska ta (lyrica mm), men samtidigt får jag panik, när smärtorna kommer. Jag ska verkligen testa, och nu ska jag försöka hitta din tråd, Nenna!
Hmmm, måste nog be om lite hjälp… Hur hittar jag din tråd nenna?

Nu tror jag den ligger rätt högt upp i den högra spalten…..
Såg den precis, tack! Ska läsa lite där nu.