Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 2532 ggr
copia
0

Annika på TV nu snart!

Hörde när jag sprang förbi TV-n nu, att Annika kommer till Efter tio idag..tror jag..tänker sätta mig här nu och vänta med en kopp kaffe.

Laurel
0

Vilken kanal är det? Om någon kan så lägg gärna ut en länk! I går kväll lyssnade jag på radion där Annika medverkade i ett telefonväkteri och hon klarade sig med den äran!

Wtn3
0

Efter tio går på TV4.

Trollpyret
0

Med tanke på hur mycket det skrivs och diskuteras om LCHF just nu förstår jag inte varför de inte har med LCHF som en av de tre olika dieterna som testas?  Jag tycker inte det är så stor skillnad egentligen på de tre som ska testas, möjligtvis att P90X innehåller mer träning, men annars är det mer eller mindre fettsnålt som gäller rakt igenom. Hur tänkte de där? Obestämd

SirfalasEmy
0

Jag kom in i programmet när den första metoden diskuterades. När var Annika med? Var det innan de började med de tre dieterna? Blev lite förvirrad. Däremot sa de på slutet att en Annika Dahlström skulle vara med senare (men då prata om hjärnan).

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Trollpyret
0

Annika var inte med och ska inte vara med heller. Jag tror TS hörde fel innan när de sa Annika Dahlström. Snarlika namn som är lätta att blanda ihop, speciellt när programmet handlar om olika dieter.

copia
0

jag är ledsen, mitt fel. Hörde inte upp riktigt där-.. men det var ju ändå lite kul att se inslaget om dieter. Trodde att Annika skulle vara en av dom som skulle vara med där.

SirfalasEmy
0

#8 Så blir det ibland. Håller med Trollpyret om att det är lätt att blanda ihop när det handlar om dieter. :-)

Men bra att du tipsade ändå, för det var ganska intressant. :-)

SirfalasEmy
0

Jag trodde först att hon (Malou) sa fel på Annikas efternamn och satt och retade mig på det. Nu klarnade allt. :-)

rullz
0

Fast hon sa ju aldrig vilken Annika som skulle vara på TV.

maxiq
0

Det var hjärnforskaren Annica Dahlström som var med på temat "Kvinnor med stora bröst är sämre på matte"

De har tydligen hjärnvecka på Efter tio och det skulle vara intressant att se om de tar upp något om kostens betydelse…

Obestämd

frukaos
0

Vem bryr sig om matte?

:)

maxiq
0

Hunden kanske? Obestämd

Det räcker väl med att kunna räkna till två? Skäms

SirfalasEmy
0

#11 Nej, det är iofs sant. Glad Känner nu att mitt inlägg blev lite fel. Var lite stressad när jag skrev.

Aniara4
0

#12 Jag har 80E och är en jävel på matte, så det så! Femmor i betyg rakt igenom och typ alla rätt på högskoleprovet på mattedelen.

Jag lovar jag är smartare än den där Annica Dahlström i alla fall. Hur stora bröst har hon själv förresten? Hon kanske har räknat fel i sina studier? Statistik är svåra grejer det…

missaz
0

Jag hoppas att påståendet att kvinnor med stora bröst är sämre på matte var ett skämt och inget som på allvar togs upp i programmet! Det var ju lika ovetenskapligt och värdelöst som att påstå att blondiner är dumma…

Det finns många påståenden om utseende som ger vissa talanger/icke talanger. Har tex hört att runda tjejer är bättre/skickligare i sängen än smala. Då var jag antagligen ett riktigt bottennapp innan jag fick barn, blev bättre och bättre för varje unge och nu det sista året har jag återigen blivit sämre i bingen…. Hmm, skumt!

frukaos
0

Helt allvarligt kan man ju undra om kroppens uppbyggnad kan säga nå't om månniskan i övrigt. Typ ett hormon eller en gen som gör att man får mycket muskler hämmar/bromsar något annat. Eller att om man har anlag för att lagra fett så får man andra pluseffekter eller minuseffekter.

Är kanske helt galet…

Tungan ute