LCHF-konferens på Fredensborg?
Hej alla fettknoppar!
Är det någon som ska åka till Fredensborg utanför Vimmerby på LCHF-konferens nu i helgen?
-Kanske vi ses då!
Christina
Tack för tipset! Vilka är det som talar?
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Hej!
Just hemkommen från en fantastisk helg på ett underbart ställe i vacker miljö långt inne i de småländska skogarna känner jag mig peppad som aldrig förr och övertygad om att LCHF är vad som gäller! Talare var Sten-sture Skaldeman som med mycket humor och värme berättade om sina erfarenheter, först hela fredagskvällen och så lördag förmiddag. Inspirerande!!
Lördag em var det Annika Dahlqvist som drog sin berättelse, och presenterade alla kända fakta i ämnet. Alla vi som var där var förtjusta och vill gärna återkomma, - kanske blir det en uppföljning i vår, kanske med några andra föreläsare.
Christina

Sov ni över? Var det mat? Kostnad? Vem stod som ansvarig?
//Karin
Jag susade in en stund mitt på dagen och åt lunch på detta underbara ställe. Fantastiskt säger jag bara. Därtill otroligt underbart väder.
Hälsodagarna var nog i deras egen regi och jag skulle gärna åka dit igen. Fredensborgs herrgård.
Numer pensionär i Nynäshamn

Jag var där och det var fantastiskt allt ihop. Både föreläsarna o maten.
#3 Karin, hej!
Javisst sov vi över, - två sköna nätter tom! Jättegod mat åt vi i mängder, det mesta helt enligt LCHF. Kalaset kostade 1990 kr, billigt med tanke på allt vi fick. I vår hoppas vi på en uppföljning, även då på Fredensborg. Ja, vem som arrangerade helgen vet jag faktiskt inte, jag hittade anmälnings"blankett" på nätet, minns inte var och hittar inte tillbaka.
//Christina