Några tips av er
Jag undrar hur ni har gjort för att er sida har gått så bra, kan ni ge några tips, vi på Epilepsi och stroke behöver verkligen det.
Vänliga hälsningar
Bra fråga… Hoppas vi kan ge dig något bra svar. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Jo det vore toppen bra om ni har det
Jag tycker det är en härlig fråga!
Som medlem kan jag bara säga att det som jag tycker driver KiF framåt är den fantastiskt goda stämningen här!
"Trollen" tas om hand väldigt fint och varsamt från dem som "övervakar" forumet och från medlemmar. Åsikter som skiljer sig från varandra är öppet välkomna och tillåts att diskuteras. Om någon blir "dum" så blir de 'tillsagda' väldigt fint - eller egentligen ombeds de att ändra tonen. Det är i princip tillåtet att tycka och anse vad man vill - bara man gör det med respekt.
Öppenheten ger vänligheten och vänligheten ger öppenheten - det plus kunskap och personliga erfarenheter tror jag är det vinnande konceptet!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag förstår precis vad du menar, men hur gör man för att locka folk att bli medlemmar till sidorna?
Epilepsi och Stroke är verkligen ett aktuellt ämne i dagens samhälle.
Margareta kanske har bra tips

Kanske kan du få en länk från t ex epilepsiförbundets och stroke-riksförbundets hemsidor?

Hög aktivitet på forumet gör att det blir många träffar i sökmotorer, så folk hittar lätt hit, det ena leder till det andra…
Skriva kommentarer på relaterade bloggar och länka till forumet.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
#6 Jo jag ska försök det
#7 Det är det som saknas, en hög aktivitet på sidorna jag tycker att vi skriver många nyckelord på varje inlägg och atikel.
#8 jo det ska jag testa också