KiF mot makten?!?
Eftersom lchf är ibland det bästa som finns enligt tidningarna för att sedan bli ihopblandat med massa konstiga "naturläkare" så kanske KiF kan se till att förändra makten inifrån…och bli ett parti, likt piratpartiet så har vi bara en fråga som vi tar ställning till, nämligen hur vi ska må bra(vilket är en väldigt stor och viktig fråga).
Är det för sent att ställa upp i kyrkovalet?
Tänk hur många kyrk-kaffen det är varje söndag där dom gluffsar i sig både socker i kaffet och kaffebröd.
När KiF får bestämma så kan vi börja med att styra upp där och sedan när vi väl får pengarna därifrån så kan vi rikta in oss på kommunalvalet och se till att det inte blir någon lättmjölk i våra skolor utan riktig mjölk.
Vad säger ni?

Jag säger att även om KiF's alla (nästan) 10000 medlemmar skulle rösta skulle vi inte komma långt. Dessutom är frågan om de officiella kostråden för smalt för att jag ska basera min röst på det, finns många viktigare frågor att ta hänsyn till och ett "parti" med naturlig kost som enda fråga skulle inte komma så bra överens i frågor om ekonomi, skatt osv då såväl kommunister som nyliberaler äter enligt detta.