Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2176 ggr
tusselisa
0

Vad är det som händer?

Jag förstår inte jag äter som jag ska jag har inte petat på godis, frukt, bröd, spannmål,kakor, glass you name it.

Jag går inte ner i vikt jag går upp och ner som en jojo mellan 82-81 vägde 77 innan sommaren.

Jag äter inte sallad elr andra grönsaker det enda jag unnar mig är grekisk youghurt med lite grädde och vaniljpulver på morgonen.

Varför är det så här???

Jag har ätit lchf sen i mars…i somras trillade jag dit under 2 veckor och tjoff sa det så låg allting på samma ställe igen:(

Nu har jag läst om alla böcker jag har skaffat mig Annika och Airams kokbok(gör mat därifrån) men ingenting händer…Jag mår dåligt,svettas,har huvudvärk och är extremt trött och så har det varit konstant i 3 veckor nu…

Är det nån mer än jag som har det här problemet???

Evanorm
0

Ätit bra sedan april - även under sommaren - men ändå inte gått ned mer är 3 kg. Har nu hoppat på fakirfesten för att en gång för alla fetta till det och få min kropp att börja släppa gammalt fett.

Gå med oss på Septemberfest!

tusselisa
0

Jag märkte själv hur bittert mitt inlägg verkade jag är inte sån, utan mer förvirrad och jag kommer inte sluta äta lchf för jag mår så bra;)

Ska kolla septemberfest:)Tack

Jennix
0

Skippa yogurten och grädde. Flört

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

tusselisa
0

Japp…sen börjar min träning nästa måndag…Hoppas hoppas