Intresserad av LCHF-kurs i Ö-vik?
Jag har länge tänkt på att starta en teori och matlagningskurs men hörde att det redan varit en i Ö-vik. Tänker ändå höra om det finns intresse så kan jag fixa det genom NBV.
Anmäl intresse här sfsm och när ni bestämt er kan ni ge mig fullständiga uppgifter på min privata brevlåda här.
Vi hörs!

Jag anmälde mig i början av året till en sådan kurs på ABF, men jag var ensam anmäld.
Anmäler mitt intresse här nu och hoppas det blir fler som följer exemplet!
PA
Låter väl inte helt omöjligt. Beror lite på när och hur.
Kan kolla med bror min (Herrkaos på forumet) och en del andra också.
bra! ska kolla med nbv imorn o återkommer efter det. Kursen blir ju på kvällstid men ange gärna möjliga dagar och tid som skulle passa.

För mig är det omöjligt på tisdagar. Körövningen går före allt annat.
var sjunger du i kör? hade tänkt att börja med det oxå.ler..

Blev intresserad av den nya kören som ska starta alt. har startat i Själevad. Nota Bene är alldeles för avanserad för lilla mig. Vet du möjligen vem man ska prata med om att börja i denna kör? Jag tror det var ett reportage i tidningen 7. ska leta själv oxå men vore tacksam om du visste vem man ska kontakta.
Inger

Det står på sidan 37 i nummer 28. Tydligen en kör i Överhörnäs, "Kom å sjung me kör" i Pingstkyrkans regi. Start 7 september. Vet bara att ledaren heter Maria Söderström. Obekant för mig. Går väl att kontakta Pingstkyrkan i Överhörnäs.
PA

Har du sett att Annika Dahlqvist föreläser i Övik just den dagen? Alltså 7 september.
PA
Tack för info!
Kan tyvärr varken gå på föreläsning eller kör den dagen för vår son fyller 18 år precis då..suck!
Alltid ska det krocka när man vill göra ngt själv..men men det kommer flera tåg hoppas jag :)
Ang kursen så fick jag inte tag på NBV men ska ringa igen på måndag.
Hittills går måndag o tisdag bort då pga körövningar. Noterat!!
Hör av mig//Inger