Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1361 ggr
frigge
0

dött av svininfluensan

Finns det något här som har någon nära som dött av svininfluesan?

Jennix
0

Ursäkta om jag frågar, men räcker det inte med de trådar om Influensan som finns för att diskutera detta?

Jag flyttade till OffTopic, för det har inget med lågkolhydratkost att göra.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Halvdansken
0

Skulle vilja lägga till en fråga om det är ok med dig, frigge?

Hur många har dött totalt sett i hela världen av svininfluensan, och hur stor % andel av de smittade har döot?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

frigge
0

men eftersom det är så farligt och alla kommer få det borde ju någon nära ha avlidit?

jag ville bara komma fram till att det inte är farligt och vi borde sluta diskutera ämnet

Jennix
0

frigge, det är inte så att jag inte förstår din poäng.

Jag tycker bara att det är lite väl många trådar som handlar om influensan och vaccinet nu den senaste tiden…och jag vill gärna att viktiga trådar inte ska drunkna i denna diskussion. Bättre då att fortsätta i den stora tråden och sen starta en ny då den är för tung, om man måste diskutera detta här…

Det är trots allt lågkolhydratkost vi ska fokusera på. Flört

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

frigge
0

sant

ta bort denna tråd ;)

Halvdansken
0

Eller skriv på Miljö i Fokus eller liknande.

Inte Hälsa, för då kan andra KiF:are inte svara.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Jennix
0

#5 Tack, då gör jag det.

#6  Det går säkert att ställa denna fråga i en annan tråd som handlar om Influensan. Flört

Inlägget är låst för nya kommentarer