Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 1106 ggr
Margareta
0

Medarbetare...

Mervi, Amiechan, Pasi och Odezza har lovat hjälpa till som moderatorer av forumet framöver.

På torsdag börjar min  flytt. På måndag lämnar vi nycklarna.
Det blir en hektisk tid utan någon tid vid datorn. Telia har lovat nytt bredband före jul, men det är inget vi vet om det håller.

Jag känner mig väldigt glad för detta, men samtidigt känns det givetvis pirrigt med en stor flytt på så kort tid alldeles innan jul när så mycket annat pockar på uppmärksamhet.

Jag hoppas ni skall ha det bra här på forumet och att ni tar väl hand om mina medarbetare…

Jag tänker inte önska God Jul redan nu, för jag finns kvar ett par dagar till och jag hoppas få till åtminstone ett modem på nya stället innan jul… annars blir abstinensen för stor.

/Margareta, sajtvärd

Numer pensionär i Nynäshamn

oldwolfie
0

oj  lycka till nu Margareta

och  jag ska iallafall vara snäll mot Mervi, Amiechan, Pasi och Odezza

hehe    ja  förresten  e  jag ju alltid snäll

hoppas  de  går  som en dans  me allt

monkan
0

Lycka till med flytten Margareta!!

Kram

anki1
0

Jag lovar att vara snäll, fast det är jag ju alltid, och särskilt så här nära jul hihihihi

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

navarro
0

Lycka till med flytten och glom inte bort vad vi nyss laste om stress och dess foljder. Det ar inte bra for bukfettet, sa var snall och kom ihag dig sjalv ocksa, fast det kanske ar svårt just nu. Men det nya huset ar ju till for er och inte tvars om! God Jul om du inte far bredbandet!

copia
0

Lycka till med sajten, jag är söker på att du lämnar den i trygga händer..

Kram Pia

copia
0

Flytten, förståss, lycka till med flytten!! *skrattar*

magma
0

Lycka till!!

Margareta
0

TACK allihopa… det känns tryggt…
Telia ringde idag och KANSKE får vi bredband redan på onsdag nästa vecka…

Oj, det rinner på fortare än jag trodde.

Våra säljare är klara med huset så vi får nycklarna redan i morgon eftermiddag…otroligt oväntat men roligt eftersom vi är lediga redan för flytten.

Margareta
0

Första lasset är snart packat och kl 15.00 skriver vi kontrakt, betalar och får nycklar

korseett
0

lycka till margareta! fast du kommer att saknas om du inte lyckas att kapa åt dig en dator med uppkoppling nånstans

Amiechan
0

Heja Margareta! Slit inte ut er :)

Mervi
0

Lycka till med flytten Margareta.

Margareta
0

NU har vi varit och gått runt och njutit av VÅRT nya hus.
Helt underbart roligt var det och stor skillnad mot alla visningar vi varit på. Det blev som ett nytt hus när alla deras prylar var borta…

mumsan
0

Hej Margareta!

Är ny här och tycker att detta verkar vara en mycket bra hemsida. Min man är webmaster och han borde ju veta om inte annat!!!

mumsan

Margareta
0

Tack för det mumsan!
Själva sajten iFokus utvecklas av ifokus-gänget och består av en massa olika intressesajter. Själv är jag Sajtvärd för Kolhydrater, men påverkar inte teknik eller layout.

Titta vidare under http://www.ifokus.se och se om det finns mer som intresserar, själv är jag med i många olika eftersom jag har fler intressen än att undvika kolhydrater…
Glad