Så glad att kunna ha ringar igen!
Jag har inte kunnat ha mina vigselringar på ungefär 2 år, men idag så gick dom på!! Båda två! OCH farmors förlovningsring på långfingret!

Jag tvivlar på att jag gått ner så mycket i vikt, men därimot så tror jag att att vätskan jag haft i hela kroppen börjar ge med sig. Den här veckan börjar jag min femte vecka på fakir och bara det att få på mig ringarna igen är ju värt ALLT! 
aswedishsmorgasbord.com
Kul att höra! Och ger mig lite hopp också…börjar precis min tredje vecka fakir(ä) (med huvudsaklig inriktning på ägg, menar jag), och än märker jag inget. Bara att fortsätta alltså. Hoppas det märks även på vikten framöver för dig.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Äter du istort sett bara ägg? Jag provade det för ett par månader sen och det gick hyffsat förutom en del mothugg härifrån 
Jag hoppas ju naturligtvis på att jag gått ned, byxorna har blivit klart större
men eftersom jag vägrar vågen så vet jag ju inte.
aswedishsmorgasbord.com
Första veckan blev det bara ägg. Bekvämt men tråkigt. Äggmjölk till frukost och middag, kokta ägg eller omelett till lunch/mellanmål. Totalt 11 ägg/dag.
Andra veckan var i princip likadan. Minskade antal ägg till frukost och middag från tre till två, och bytte lunchen ett par dagar mot köttfärsbiffar.
Nu är det tredje veckan; jag fortsätter, med köttfärsbiffar eller liknande till lunch. Lite lever ska jag nog få i mig också. Det är tråkigt med ägg. Ibland tar det emot.
Jag har ingen koll på vikten, egentligen. Vågen gick sönder för länge sedan, och jag bryr mig inte. Jag vill handla kläder i mindre storlekar. Går storleken ner borde vikten gå ner också, till slut.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Grattis! Visst är det kul! Mina ringar börjar bli så stora att de skaver (åker in under varann…) Fortsatt lycka till!!
Hm ägg tre gånger om dan, vet inte om det lockar, men om du gör som nu att du även äter köttfärs går det väl lättare? Jag kör just nu med ägg i alla former, bacon, salami, färs och annat kött samt smör o kokosfett. (Min egna sort av fakir?)