Omega 3 och Frank Nilssons bok
Först vill jag bara rekommendera er alla att läsa Frank Nilssons bok; istället för doping. Mkt intressant, speciellt för oss som gillar att träna.
Sen undrar jag… var köper jag de "bästa" omega 3 kapslarna? Jag äter skrämmande lite fisk, tycker tyvärr inte om det så mycket, och vill ta tillskott av omega 3. Men jag vill ta någonting som är bra! Några förslag?

Jag blev faktiskt ratt besviken pa Frank Nilssons bok. Bestallde den fran Sverige och blev glad som en larka nar den damp ner i ladan.
Visst, intressant lasning, men jag saknade mycket mer praktiska tips.
Dessutom kande jag att den ar ratt taffligt skriven? Manga upprepningar, oengagerande sprak. Hade matt bra av en editering.
Har precis fatt i ladan "The Ketogenic Diet" av Lyle McDonald, den verkar ha en bra balans mellan teori och praktiska rad.
// Manne

De bästa jag hittat är Dr Tolonens E-EPA. Dyra, men koncentrerade. Finns hos de flesta internethandlarna (Bodystore, vitalhälsa mfl). Priset variera kraftigt.

#1 - jag blev inte alls besviken, men jag hade nog i och för sig inte så stora förväntningat heller. Jag kan hålla med dig om att det saknades lite konkreta tips, det hade suttit fint!
Tack MatsL för ditt tips, ska kolla runt på nätet var jag kan handla dessa!
Möllers Tran med citronsmak dricker jag, finns på ICA för 89 kr.

Omega3 med citronsmak finns även på hemköp , kommer inte ihåg märket. Algbörje har också flytand med citronsmak
Möllers Tran naturlig smak, handlar när jag gör besök i Norge, halv liter NOK 75,- . Annars Tolonens E-Epa.
Jag är supernöjd med Fritt Flyt.
Vänliga hälsningar
Cindy