Har jag ätit rätt idag??
Vid 10 åt jag en rätt stor klick turkisk fet yogurt med riven gurka, en rätt stor klick naturell keso, 2 stekta ägg.
Senare 1 kopp kaffe ( med 1 sockerbit, innan jag hunnit ut o köpa suketter) och standardmjölk
Mellanmål: 2 ostskivor med bregott på
Middag: Riven, stekt blomkål, tärnad stekt vitkål, korvstroganoff med 3 dl grädde i.
Efter maten: Kaffe med äggmjölk (1 ägg, 1 gula, 50 g smör, 3½ dl vatten) o 2 suketter
Är det så här en bra dag bör se ut? Eller är det ngt jag bör ändra på?

Lägg in i Minmat så får du siffrorna. På rak arm ser det ut som om du ätit för lite.

Jag tycker du äter för lite MAT.. byt ut keson och youghurten mot fläsk eller bacon.. standardmjölken mot grädde eller cocosfett.. korven mot biff stoganof med riktig CF.. och till kvällsmål en rejäl kotlett med kryddsmör o valfria grönsaker!! 
Här har du ett gratis kostregistreringsprogram.. höfta till några vanliga dagar.. så ser du!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Jag håller med de andra.
Och ett litet tips till dig. Starta en egen tråd och placera det under medlemmar. Där kan du ställa frågor om det du äter, och allmänt skriva om dig och ditt.
Rubriken kan gärna innehålla ditt namn och du kan bokmärka den så du hittar den när du vill skriva eller läsa vad andra skrivit i din tråd.
Då är det lättare för både dig själv och oss som kommentera att få en helhetsbild på det hela.
Lycka till.