"kommentar på gästboksinlägg"
Alltså. Jag skrev ett gästboksinlägg till en på KiF, fick ett meddelande "Du har fått en kommentar på gästboksinlägget du skickade till yada yada" men jag har ingen aaaaning om hur jag kan se kommentaren från henne jag skrev till, försökte söka på hennes nick hon har men inget hittades… Har aldrig kommit underfund med gästboken och det, ett antal gånger har jag svarat på mina egna skickade när jag trott att jag har skickat svar.
Kan någon klargöra hur meddelandena och gästboksinläggen funkar? (Jag brukar aldrig ha problem med sånt här, jag har varit medlem på mängder av communities och forum)
Jag har också undrat ibland, för ibland har jag fått kommentarer i gästboken utan att det syns någon markering vid "Till gästboken"..
Bra att du frågar..
Äh, finns det en gästbok?? Det hade jag aldrig sett och nu när jag kollar i den så har jag kommentarer där. Var just snyggt, nu skäms jag som inte svarat 

Står det att någon kommenterat gästboksinlägget så har de skrivit svar i sin egen gästbok kan man väl säga och du får veta att du fått ett svar på något du har skrivit i en annan persons gästbok. Men i och med att personen inte svarat i din gästbok så står det också inget i den. Utan gå in på den personens gästbok som det står att du fått en kommentar ifrån så kommer du se vad personen svarat på ditt gästboksinlägg.
Hoppas att det inte blev för rörigt 

#3 Men som jag skrev från början så kan jag inte hitta hennes användare av någon anledning och orkar inte leta igenom en massa trådar för att hitta.
Så allt det du skrev vet jag ju redan, men det funkar ju inte riktigt.
-----------------------------------
F.ö tycker jag att det är rätt dåligt att "kommentera" på ett gästboksinlägg, tycker att man bara ska kunna "svara" så det skickar direkt till personens gästbok.
Jag fick för ett tag sedan ett meddelande om att jag fått ett svar på ett gästboksinlägg jag skrivit, men då fanns det en länk i meddelandet, så att jag hamnade i den personens gästbok.

#5 Ajuste, fanns en länk för mig också, men den funkar inte. Testat på bägge datorerna här hemma. :(

Hon har väl dragit sig ur, bytt nick eller avslutat sitt nick - kanske