Google Ads
I Google-annonser på några ställen på denna sajt finns en rätt motbjudande länk till Herbalife… kan man inte radera/kasta bort den?
"Jessica 19, -5 kg på 4 veckor"(nerivikt.nu)
Jag fyllde i deras testfrågor om vikt o längd och deras svar med "professionellt BMI" blev att jag kommer väga 110kg vid 65års ålder
:) *ASG* …proffessionellt gissande…
jag har alltid vägt 63kg från 20år till nu vid 35, har svårt att gå upp…

Jag vet inte om det går att "kasta bort" annonser… skulle tro att annonserna är med och finansierar hela ifokus… och det är ju gratis att registrera sig…
Jag gjorde expressens diabetestest en gång, vägde 43 kg och med ett BMI på 17,4… och fick till svar att jag borde hålla ett öga på vikten, dra ner på fett, speciellt mättat fett, äta mer kolhydrater, motionera och fimpa… samt att kontakta närmaste vårdcentral, då jag hade en lite förhöjd risk för att få diabetes typ2.
Jag skrev till expressen att det enda råd jag ansåg mig kunna följa utan att riskera min hälsa var rådet om att fimpa… 
"still lost in space and time"
Jag har för mig man kan kryssa i eller mot vilka kategorier annonsörer som man tillåter i googlead
Annonser är bra för de bidrar till driften, men man vill inte se bettleri och lurendrejarverksamhet om vad som helst, när man pratar seriösa ämnen…
mitt bästa råd till dig är att sluta läsa "skvallertidningarna" expressen och aftonbladet ;) hehe

Brukar inte läsa dom heller, helst undviker jag sådant som gör mig arg… det här var på nätet, då expressen drev sin diabeteskampanj… och jag har inte direkt gått på deras råd heller… 
"still lost in space and time"