Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2060 ggr
Amiechan
0

Godermorgon den 13 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godermorgon mitt herrskap!

Ljusen är tända, luciasångerna klingar (men kunde de inte le lite på tv också?) och jag har ätit en halv tryffel till lussefikat :) Snart är det jul mina vänner :)

The image “http://kolhydrater.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=84153ae4-f2ea-4e7f-b041-cbfd9be36ebf&Filename=Lucia4.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

_Malmö stads luciatåg 2006 - och de ler :)
_

Margareta
0

Tack detsamma Amiechan!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

monkan
0

God förmiddag till er alla. Lucia firas normalt inte i Norge, men på jobbet får vi årligen besök av en skola i närheten som ska uppträda med Luciatåg och dans runt granen. Jag har med mig lite svensk glögg och pepparkakor så vi kan fira lucia.

odezza
0

God eftermiddag!

På radion i morse rapporterade man om luciafirandet på ett dagis. Reportern frågar barnen: -Varför firar ni Lucia? Ett av barnen svara tvärsäkert:- Därför att det ÄR Lucia! Flört

"still lost in space and time"

Mervi
0

God Kväll får jag säga. Lucia har vi firat på jobbet med både lussekatter, pepparkakor, glögg och kaffe. Jag drack bara kaffe.

SysterYster
0

God kväll mina vänner. Jag var i vår vackra kyrka i morse, kl. 07,00 och lyssnade till lussetåget med kulturskolan. Underbart vackert! Snart är det jul!