Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 583 ggr
copia
0

Att dela med sig....

Jag har ju matlåda med mig till skolan, idag var det stressigt, så jag ryckte åt meig en påse med fyra portioner köttfärslåda ur frysen. När det var lunchdax så saknade två av tjejerna mat ,så jag delade med mig. Det har ju under terminen sneglats lite på mig när jag har ätit bara en köttbit, en bit brie eller ölkorv, och ändå varit den som klarat hela eftermiddan utan chokladbit. Men idag utbrast en av tjejerna, två timmar senare, att hon fortfarande kände sig mätt och inte behövde uppsöka automaten med godis. Det ska bli spännande att se hur hennes matlåda ser ut imorgon!

Mervi
0

Håller tummarna att hon fattar.Flört

odezza
0

Åt den som ger skall varda givet… äsch, nu låter jag ju religiös… men jag menar bara att man kan komma långt med generositet! Glad

"still lost in space and time"

copia
0

*skrattar* Det kan väl vara okej med lite sånna tankar oxå ibland, speciellt i juletider..kanske Tomten såg mej?? Jag skulle väldigt gärna få en matberedare…om han ser det här..

Mervi
0

Tomten ser allt.

anki1
0

En ny matberedare vore inte så dumt och ett nytt strykjärn. Jag hade en sån bra köksmaskin , som kunde göra allt. Men den blev utsliten, och den nya kan bara vispa och knåda, Jag vill kunna skiva och strimla grönsakero dyl. strykjärnet är kass.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Amiechan
0

Jag vill inte göra dig besviken anki1, men jag tror att alla strykjärn är ganska dåliga på att skiva och strimla grönsaker ;-)

/Amiechan på skojhumör

Chocolate
0

Jag har redan en sådan där allt i allo maskin Anki1 som är fantastisk. Diskar, tvättar, knådar, skär m.m på en gång. Det enda som behövs för att driva den är lite kyssar, min heter Anders.Skrattande

Pasi
0

En sån skulle jag behöva…Chocolate - kan jag låna din?Flört

AnnK
0

#7 du kan ju hyra ut honom som hushållsnära tjänst - bra med lite extra pengar inför jul! Glad

Chocolate
0

Pasi och AnnK!

Aldrig att jag lånar ut en sådan toppen produkt, tänk om den förslits i förtid. Det var svårt att få tag på denna så nu håller jag hårt i den jag har. Fy va jobbigt att ut och behöva leta ny. Även om modellen börjar bli gammal och inte fullt så modern duger den gott åt mig Skrattande

Dessutom Pasi så tror jag bara han funkar på kvinnliga kyssarFlört!

AnnK
0

#10 det gör du rätt i!

Angående vilken sorts (köns)bränsle produkten drivs på, har det dock upptäckts mer än en gång att förslitning kunnat hävas vid radikalt byte, något som sedan kommit även originalbränslekällan till godo Flört

Chocolate
0

AnnK! Försök inteOskyldig, här görs inget byte, jag ska nog slita ut den själv Flört!

AnnK
0

#12 - tänkte ju mer på Pasis förfrågan, där då…

anki1
0

hahaha Jo mitt är strykjärn är ett sånt där sladdlöst som jag fick billigt ifrån Ellos Det måste ständigt sättas i hållaren för uppvärmning. Men jag har upptäckt fördelen med tvättstugans mangel. Ocj jo det är urkass på att skiva och strimla (förstår inte varför hmmm) Och "hushållassistenten"  är bra men han behöver oxå lite assistans emellanåt

korseett
0

jag tror att tomten kom tidigt till tjejerna… Skrattande

Pasi
0

De måste ha varit ovanligt snälla! Skrattande

anki1
0

Jag har varit såååå snäääll i år som alltid, jag är alltid snäll. Har den genen i mig. Jag klappar till och med myggen på ryggen hahaha.

copia
0

Snällare kan ingen vara , än våran lilla skara…*ler*

Man blir snäll av den här maten helt enkelt!! Jag blir så lugn och fin av en bit brieost, så det är inte sant..Idag bjöd jag på fläsksvålar i skolan, vissa rynkade näsan..S*S* Men en thajländsk tjej, berättade att hon gjorde en dipsås på fisksauce,lime och chili, utgott till svålarna tydligen. Nu ska jag bara kolla om det inte är en massa socker i den där såsen, för det förtäljde inte historien…

Chocolate
0

Men våra män har också fått tidiga julklappar i alla fall min.

En helt ny pigg, fräsch, smal och sexig kvinna som han inte kan hålla fingrarna från, utan att behöva lägga ner massa jobb med att byta ut den gamla.

copia
0

Ja,det har du rätt i ,deras julklapp är redan klar!! Då kan vi lägga krutet på våra ,nu då!! hi,hi…

anki1
0

Jag har 2 "medhjälpare" till haha. De  är 4 benta den ena nöjer sig med att kolla in så att det går rätt till, oc den andra kollar på nära håll. och när jag sitter på golvet och nålar på julgardinerna så tycker hon att det är ett alldeles utmärkt tillfälle att ha en klapp och kelstund. De är husets katter , Sotis och Sessan