på resa
jag har varit på resa nu i 5 dagar och såklart gick det inte att enbart gå på lchf så nu börjar jag igen idag!
Åt på restauranger med 30 pers och månag gånger var maten färdigt beställt .Bodde på en segaelbåt som gasen slutade fungera så kunde inte koka ägg. Frukostbord i italien är inte så bra som vi i norden är vara vid, mycket sött. 2 gånger såg jag ägg/bacon och tog det men man behöver ju 3 rätter per dag .

Det är smällar man får ta, när man ger sig ut i stora världen.
Det är bara att hoppa på LCHF-tåget igen.
hej Cathrine!
trodde verkligen du skulle hitta bra mat med tanke på att du var i porto cervo.
italensk frukost: = katastrof, synd när det finns så himmla mycket gott. Men TV har en mördande reklam, på vad man ska äta. För att inte tala om alla "matprogram".
Hoppas du hade roligt i alla fall"
5353
Jaaa, underbart. Varmt var det och sååå soligt. Hett var det sista dagen=igår 40 c
…
Seglade så det kändes inte så hett. köpte Mozzarella, salami och åt som snacks eller lunch. På corsica var frukosten lite bättre på hotellet.Igår hade vi buffet bord och då åt jag by the book 100% men drack vitt vin & champagne. Nu blir det inte mera alkohol. Men vi vann seglings tävlingen!!!
catherine
Du hitta ju de rätta att äta!! Det är så man ska tänka. Sen är det svårt med "kylan" för maten.
Lite väl hett - vi har just nu 31 gr men känns svalt - lite bris.
Undrar hur det känns att landa i sveige i morgon?