Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 1886 ggr
cathrine70
0

på resa

jag  har  varit  på resa nu i  5  dagar och såklart gick det  inte att enbart gå på lchf så nu börjar jag igen idag!

Åt på restauranger med 30 pers och  månag gånger var maten  färdigt beställt .Bodde på en segaelbåt som gasen slutade fungera så  kunde inte koka ägg. Frukostbord i italien är inte så  bra som vi  i norden är vara vid, mycket  sött. 2 gånger såg jag  ägg/bacon och  tog det men man behöver ju  3 rätter per dag .

parsley
0

Det är smällar man får ta, när man ger sig ut i stora världen. Glad Det är bara att hoppa på LCHF-tåget igen.

5353
0

hej Cathrine!

trodde verkligen du skulle hitta bra mat med tanke på att du var i porto cervo.

italensk frukost: = katastrof, synd när det finns så himmla mycket gott. Men TV har en mördande reklam, på vad man ska äta. För att inte  tala om alla "matprogram".Rynkar på näsan

Hoppas du hade roligt i alla fall"Cool

cathrine70
0

5353

Jaaa, underbart. Varmt  var det  och sååå soligt. Hett var det  sista dagen=igår 40 c Foten i munnen

Seglade så det  kändes inte så hett. köpte Mozzarella, salami och åt som snacks eller lunch. På corsica var frukosten lite bättre på hotellet.Igår hade vi buffet bord och då åt jag by the book 100% men drack  vitt vin & champagne. Nu blir det  inte mera  alkohol. Men vi  vann seglings tävlingen!!!Cool

5353
0

catherine

Du hitta ju de rätta att äta!! Det är så man ska tänka. Sen är det svårt med "kylan" för maten.

Lite väl hett - vi har just nu 31 gr men känns svalt - lite bris.

Undrar hur det känns att landa i sveige i morgon?Skrattande