Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2032 ggr
Countrygirl
0

lchf bantningspiller

Det görs reklam för varan på sidan. Finns det ingen urskiljning för vilken reklam som bör finnas på sidan eller tackar man för all reklam?

LCHF bantningspiller måste ju stå emot precis allt som LCHF står för - att äta rätt, att äta bra och att må bra utan massa konstiga tillsatser i maten. Är det då meningen att jag ska ta en tablett för att få bort kolhydraterna, hur det nu går till, när jag äter LCHF?

Är det bara jag som tycker att det är konstigt?

lil-sis
0

Reklamen är från Google och anpassas efter vad som skriv på sidan för att träffa så rätt målgrupp som det går. Det blir gärna tokigt. Prova att skriva om graviditeter så kommer det ägglossningstest osv.

Countrygirl
0

Kan gå med på att reklamen är anpassad men är inte produkten LCHF bantningspiller konstigt överhuvudtaget?

Tycker att det är motstridigt som få, men i och för sig, någon stackare lurar de väl alltid!

lil-sis
0

Den är väl inte konstigare än något annat bantningspiller… Allt som säljer… De som säljer pillret är ju knappast några LCHF-förespråkare utan en smart marknadsförare.

Du ska alltså kunna äta kolhydrater som vanligt men tar du pillrena så "försvinner" kolhydraternas negativa effekt på kroppen.

Som när du äter Xenical och fettet går rakt igenom kroppen.